hjælp til fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
2 svar
1 synes godt om
21. januar 2014

Newsence

hej

skal holde knæsætning ( dåb) for min datter.

Hun er 68 lang nu. men passer str. 62 i noget tøj og 68 virker lidt for stort. Om ca. 3 uger skal vi så holde denne knæsætning. Det foregår ude i skoven (selve særmonien) så hun skal have noget varmt på under sin dåbskjole. Hvad tænker I skal den bestilles i str. 68 eller 74?

derudover så skal jeg bruge en papirsdug i lilla.. Kan det passe at man ikke kan få dem i alm. butikker mere eller kender nogen et sted i nordsjælland/KBH området?

Håber nogen kan hjælpe. Har aldrig holdt sådan noget før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Elbæk

newsence skriver:

hej

Hun er 68 lang nu. men passer str. 62 i noget tøj og 68 virker lidt for stort. Om ca. 3 uger skal vi så holde denne knæsætning. Det foregår ude i skoven (selve særmonien) så hun skal have noget varmt på under sin dåbskjole. Hvad tænker I skal den bestilles i str. 68 eller 74?

derudover så skal jeg bruge en papirsdug i lilla.. Kan det passe at man ikke kan få dem i alm. butikker mere eller kender nogen et sted i nordsjælland/KBH området?

En 74. 

Min søn var 68 da han skulle døbes, og med tøj indenunder passede han størrelse 74 perfekt. Hellere lidt for stor end at den er ubehagelig at have på for det lille pus :-)

Og stort tillykke med din datters kommende navn.

Anmeld

22. januar 2014

BabyMus

newsence skriver:

hej

Hmm Metro kunne måske have sådan nogle papirduge? De har jo mange ting derude. Og ellers er der en festartikelforretning i Vanløse som hedder Lyskæden, kan ikke huske om de har papirsduge, men mon ikke de har. Der er også JØKA i Hvidovre, men tror ikke de har duge desværre, det er vist mere pynt og invitationer osv. Men det er i hvert fald de steder jeg plejer at bruge. God fornøjelse med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.