Jeg syntes du simpelthen skal vente i spændning de næste knap 10 uger, til du har din dejlige bebs i hænderne
Hvis du har så trange kår, at en vægtafgift, som I ved kommer med x måneders mellemrum, kan ødelægge at I ikke kommer til 3d scanning, så syntes jeg helt sikkert ikke det er det værd

Brug i stedet for de penge I kan skrabe sammen til at nyde hinanden inden baby kommer. Tag en tur i kurbad og gå på café. Lig på ryggen i varmtvandsbassinet med de der skumslanger under benene og nakken, send kærlighed til baby og forestil dig, hvor smuk den er når den kommer ud til dig

En 3D scanning er ABSOLUT nice to have og IKKE need to have...

Jeg vil helst IKKE have en 3D scanning, da jeg syntes det er en anelse for intruder-agtigt. Babyen skal have lov til at være i fred i mavsen og hygge sig

- Men sidste gang jeg var gravid ville min mand extremt gerne have en 3D scanning, så langt nåede vi jo dog ikke. Så jeg tror ikke jeg slipper denne gang.
Sååee.. Men du er så langt henne, der er ikke langt til du har baby i armene, så brug de overskud I kan finde, til at foræle jer som par, inden I bliver far og mor, for der går jo et stykke tid, før man får tid til det igen

- selvom man glæder sig nu!!
Anmeld