Ja jeg var så gået igang med en sæk, med pigetøjet, da vi venter en dreng,men måtte stoppe igen. Fik en hel knude i maven. At skulle igennem alt det tøj og alle de minder som så skal sælges og jeg om lidt får oplevelsen for sidste gang, at få en lille ny. puh fik det pludselig meget skidt over at jeg overvejer sterilisation, ved mit ks. Føler mig både ked og flov, og kan ikke bære tanken lige nu, at det bare aldrig skal være igen.
Overvejer at få en god snak med manden, da han ikke ønsker en mere tæt på de andre 3, hvilket jeg heller ikke er så interesseret i, så skulle en mere komme når den lille ny er 3-5 år, men min mand er lige blevet 35. Han synes dog jeg bare skulle på p-piller frem for at blive steriliseret og holdte vi fast ville han ind og snippes. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre med alle følelser omkring det føler samtidig det er forkælet, mange får ikke drømmen om et barn opfyldt og nogle måske kun 1 barn, og her sidder jeg og kan ikke bære tanken om at det er sidste gang, trods det er nr 3 jeg venter
Anmeld