Det er min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2014

CH2012

Og jeg havde håbet på en positiv test - det havde været den perfekte gave - men hvorfor skulle jeg dog også være så heldig at blive gravid så hurtig efter en SA? Øv, selvom jeg ikk satte forventningerne op, så blev jeg alligevel skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

M&N

CH2012 skriver:

Og jeg havde håbet på en positiv test - det havde været den perfekte gave - men hvorfor skulle jeg dog også være så heldig at blive gravid så hurtig efter en SA? Øv, selvom jeg ikk satte forventningerne op, så blev jeg alligevel skuffet

Øv øv, men kæmpe kram til dig og et STORT tillykke skal det lyde herfra

Anmeld

21. januar 2014

Lilje82

CH2012 skriver:

Øv altså

Men tillykke med dagen alligevel.

Anmeld

21. januar 2014

Rødhætte

CH2012 skriver:

Øv, men håber nu alligevel du får en dejlig fødselsdag! 

Stort tillykke

Anmeld

21. januar 2014

Anitta Kristiansen

er aldrig sjovt når man håber på en positiv test.
men tillykke med dagen også håber jeg snart at der kan komme et lille nyt spir som vil vokse i din mave.

Anmeld

21. januar 2014

Kløver

Stort tillykke med dagen, håber den bliver ok, trods alt. Krydser for at i snart får gevinst

Anmeld

21. januar 2014

CH2012

Mange tak allesammen.
Jeg kan mærke mine hormoner kører meget rundt, og det gør det ikk lige nemmere i forhold til følelserne. Derudover jeg været meget vågen i nat, da min veninde har født i nat, og både manglende søvn og mindet om jeg ikn er gravid - og nu har hun lige født, gør lidt ondt i dag. Men nøj, hvor er jeg glad på deres vegne - ingen tvivl
Håber det snart det er vores tur

Anmeld

21. januar 2014

Mamalou

CH2012 skriver:

Først tillykke med fødselsdagen Jeg håber du har haft en god dag trods skuffelse!

Jeg krydser fingere for, at I snart står med en positiv test!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.