hjælp tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Ønskebarnet12

Mor til Majbørn skriver:

Ærhm...

Må her tilstå at jeg faktisk læser Woman højt for min dreng (skønhedstips og så'en).

HAHA Det må prøves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Min søn er snart 15 måneder gammel, han er en meget stædig dreng.

Han sover desværre mellem mor og far, og desuden holder han fat i mors hår eller fars øre!

Har prøvet at ligge ham ned i hans egen seng, men han skriger hysterisk! og græder indtil han ikke er kommet op,

Har flere gange prøvet, hvor vi leger lidt, og så når jeg kan se han begynder at blive træt, så sætter jeg ham ned i hans seng, kysser ham, og siger godnat skat.. så sker det der hvor han græder løs!

Forleden, tænkte jeg ej, okay nu det nok lad ham græde lidt, så kommer jeg ind om lidt.. og han blev mere aggressiv og græd højere og højere, og da jeg kom ind, var han så sur og ked af det, at han simpelthen skreg.

Jeg gik hen til ham, og kyssede ham endnu engang på panden og lagde ham ned, og sagde sov nu min skat, og nussede ham på kinden i et styk tid, og da jeg var igen på vej ud, så skete det samme igen og igen.

Følte mig som den værste mor, da hans tåre trillede ned hans kinder, og han var virkelig ked af det..ÅHH

Men jeg tænker bare, er det ikke normalt når de er omkring de 15 måneders alder hvor de afprøver en? og er det iorden at lade ham græde?

Han spiser hellere ikke rigtig ordentligt, det har han så ikke hele sit levetid, men lægen siger han vejer fint og han vokser super godt.

Når han river mig i håret, eller bider mig, så holder jeg ham og kigger ham i øjnene, og beder ham holde op, og kigger alvorligt på ham, men han griner så meget.. :-S

Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre?

Ja , det er hårdt . 

Da Noel ikke ville sove selv , gjorde vi dette ..

Vi havde selvf. samme putteritualer som vi altid havde haft .. Så lagde vi ham ned i sin seng , sang for ham, og kyssede ham og gik ud ..
Han begyndte selvf. og græde og blive ked af det , men 2 min. efter gik vi ind igen .. Og gav ham sutten og dynen , som ham næsten altid smed ned på gulvet ..
Så lagde vi ham ned igen , sagde godnat igen , og gik ud i 2 min. og ind til ham igen , og sådan fortsatte vi faktisk indtil han faldt i søvn .. I starten tog det t par timer , og det er SKIDE hårdt , og jeg sad da også selv flere gange og græd på trappen , for jeg syns bestemt ikke det er sjovt ! 
Men det hjälp , og det gjorde det omså med Oscar .. 
Tror der gik ca. en uge, så faldt han i søvn af sig selv .. Men det er jo selvf. afhængig af barnet hvor længe der går . Det er vigtigt at de ved man er der , og at de ikke tror man aldrig kommer tilbage .. Så hver 2. minut syns jeg var ret passende .. 
Syns du skulle prøve dette . Og selvom det tager lang tid i starten , er det altså det hele værd ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.