Pris på brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
18 svar
3 synes godt om
21. januar 2014

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Overvejer at sælge min brudekjole. Men hvad kan man få for sådan en? Den er fra 2009 og kostede 30.000kr fra ny

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

LMX

Benjamin09 skriver:

Overvejer at sælge min brudekjole. Men hvad kan man få for sådan en? Den er fra 2009 og kostede 30.000kr fra ny

Jeg har desværre ingen anelse, men måtte lige sige WAUW hvor er den flot. 

30000 er rigtig mange penge for en kjole og for dig har den jo også anden betydningsfuld værdi.

Lykke til med salget. Du ser i hvert fald super godt ud i den!

Anmeld

21. januar 2014

Muffinmus

prisendetroniser for en gennemsnits dansk brudekjole er godt og vel mellem 3000-12000 kr. Gav selv 3200 for min utroligt smukke kjole. 30000 er jo mere end de dobbelte af hvad en gennemsnitsbrud her bruger... Så jeg vil umiddelbart mene du kan prøve med 40 % af prisen, men ikke forvente nødvendigvis at få men forsøget gør jo ikke noget, man kan altid sætte den lidt ned. Og så skal den fremhæves med de flotteste tillægsord for at få interessen i gang unik, smuk osv. Held og lykke med det  din kjole smuk rigtig smuk, så der skal nok være nogle interesserede, men prisen er altid afgørende.

Anmeld

21. januar 2014

Benjamin09

Tak for svar begge to. Håber  på at jeg som minimum kan få 5000 for den

Anmeld

21. januar 2014

Chevro

Benjamin09 skriver:

Hvis du regner med 5000,- så ville jeg aldrig sælge den! :-)

Ville sætte den på en miniqien, og udstille den måske i soveværelset eller lign.

Kender nogen der har det, det ser sindsygt lækkert og eksklusivt ud (:

Anmeld

21. januar 2014

Benjamin09

Chevro skriver:

Hvis du regner med 5000,- så ville jeg aldrig sælge den! :-)

Ville sætte den på en miniqien, og udstille den måske i soveværelset eller lign.

Kender nogen der har det, det ser sindsygt lækkert og eksklusivt ud (:

Har ikke rigtig et forhold til den som sådan. Og syntes at det er frygtelig mange penge at have til at hænge i skabet. Der er så mange andre ting jeg hellere vil have

Anmeld

21. januar 2014

Benjamin09

Men har i nogle forlag til hvor man nemmest får solgt brudekjoler henne?

Anmeld

21. januar 2014

Troldemommi

Benjamin09 skriver:

Hvor er den smuk 

kan du nænne at skille dig af med den, jeg ville hvis jeg var dig tage den på hvert år på jeres bryllupsdag 

Monica

Anmeld

21. januar 2014

hekran

Den er rigtig smuk! Flot flot!
Selv om den er utrolig smuk, ville jeg dog ikke give mange mange penge for en brugt brudekjole. Kan dog godt se, at du helst skal have lidt for den, da den var så dyr fra start. Måske den ville blive værdsat på trendsales Men ville nok ikke sætte den højere end 5000 kr. Man kan altid prøve, men hvis den skal fange interesse, så skal man også have råd. Min f.eks. kostede 4400 fra ny på tilbud

Anmeld

21. januar 2014

M (:

Benjamin09 skriver:

Bum bum, hvis du ikke håber på at få mere end 5000 for den, så kan du da starte en salgsauktion og lade mindsteprisen være 5000 kr. (den kan godt være hemmelig for byderne)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.