Alle de spekulationer :,/ har i gode råd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

Der flyver 1000 tanker gennem hovedet på mig . Og håber nogle kan råde og vejlede mig lidt og måske har stået i samme situation . 

Min kæreste og jeg læser begge til social og sundheds assistenten og er færdig til maj . Hvor vi håber på fast job lige efter . 

Min kæreste er 28 og jeg 22 . Min kæreste har haft leukæmi og det har resulteret i nedsat sædkvalitet . Vi skal til samtale med lægen på fredag om videre forløb , da vi har prøver forgæves i 1 1/2 år . 

Kender i det jeg er så meget i tvivl om hvad vi skal først og hvornår det passer bedst ? Skal vi spare op til bil først ? Eller lejlighed ? eller baby ? Og skal vi have garanteret job først . 

øv øv herfra :/

håber i kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Samt vil jeg også gerne tabe en smule inden jeg bliver gravid :/ men ja

Anmeld

21. januar 2014

B&J

jeg kender alt det der alt for godt.

jeg står sådan her:

elev.

job/baby

fjernet hud

og ind i alt det der håber jeg min kæreste finder job for han er færdig til marts med social og sundhedshjælper

og vi ønsker også os hus men ikke lige nu vi vil også gerne på længer sigt have bil..

jaaaaa syntes det er hårdt især når jeg har knoklet for alt det her men det jeg skriver er min 3-5år ude i fremtiden for elevpladsen tager 2år den er jeg slet ikke ked af men mega stolt men det er bare langtid.. og jeg er nu 26 og min kæreste 37

men som vi altid siger her hjemme det skal nok gå til sidst for det gør det altid...

men tror hvis jeg var dig vil jeg søge job håbe på job. også vægttabet oven i også projekt baby efter 1års tid eller 1½.. så kan du nå at tabe dig og få job og nemmer at holde i gang med vægttabet når man har job syntes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.