ER det muligt at tabe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
6 svar
3 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

.... I børn unge udvalget hvis sagsbehandlerens grund til at mit barn ikke skal hjem fra den frivillige anbringelse er at man først skal kunne vise et års skole stabilitet ?? Det var den grund jeg fik som den eneste ??
(Lang historie bag men mit barn har ALTID været 100% fin og i god trivsel (han blev frivillig ambragt fordi jeg blev snydt og aftaler ikke blev holdt) derfor vil jeg nu have mit barn hjem, men vil min sahsnehandler IKKE gå med til før et års skole stabilitet ?? Og derfor skal børn unge udvalget nu afgøre det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Dinsen

Kan ik rigtig svare dig, da jeg ikke kender reglerne...

Men for dit barn kommer hjem igen!

Anmeld

21. januar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

.... I børn unge udvalget hvis sagsbehandlerens grund til at mit barn ikke skal hjem fra den frivillige anbringelse er at man først skal kunne vise et års skole stabilitet ?? Det var den grund jeg fik som den eneste ??
(Lang historie bag men mit barn har ALTID været 100% fin og i god trivsel (han blev frivillig ambragt fordi jeg blev snydt og aftaler ikke blev holdt) derfor vil jeg nu have mit barn hjem, men vil min sahsnehandler IKKE gå med til før et års skole stabilitet ?? Og derfor skal børn unge udvalget nu afgøre det ??

Et års skolestabilitet lyder som en tynd begrundelse til at fastholde en anbringelse. Tror du ikke, at der ligger mere i det end det? Uanset hvad så har du vel fået en advokat, der taler dig sag? Held og lykke med det!

Vh. Louise

Anmeld

21. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nej ikke kun på det grundlag, men jeg tror nu heller ikke det er den eneste grund. Er du sikker på at der ikke er mere i det?

Anmeld

21. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Det kan de ikke, så er sikker på der ligger noget andet bag. Har du fået udleveret din journal? Der burde du kunne se hvis der er andre bekymringer fra kommunens side.

Anmeld

21. januar 2014

JH12

Kender ikke til reglerne..
Men for du kan få dit barn hjem..

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Der er ikke andre grunde siger hun, hn vil først se skolestabilitet i wt år fordi hun er i TVIVL om jeg vil kunne give ham det han skal have selvom jeg har gode udtalelser hele vejen igennem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.