Hvad skal den koste. iPhone 4S . 3 mdr gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. januar 2014

Anonym trådstarter

Skal have solgt min Tlf Som er 3 mdr gammel. Har kostet 2600 . Hvad er en fair pris ? Det er en iPhone 4S - 8 gb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Skal have solgt min Tlf Som er 3 mdr gammel. Har kostet 2600 . Hvad er en fair pris ? Det er en iPhone 4S - 8 gb

jeg vil mene 1600 deromkring fleste vil ikke byde så meget da det kun er 8 GB .. jeg har også den og jeg har gemt den fordi den ikke har så mange plads når jeg tage billeder.. så jeg købt  32 GB 

Anmeld

20. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Det kommer an på om der er kvitering og garanti osv osv : )

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Det kommer an på om der er kvitering og garanti osv osv : )

Ja der er garanti eftersom den er 3 mdr og ja har kvittering

Anmeld

21. januar 2014

Zelinasmor

Anonym skriver:

Ja der er garanti eftersom den er 3 mdr og ja har kvittering

1600 tror jeg aller maks du får. Mega ærgeligt når du har givet 1000 kr mere for bare 3 måneder siden. Men elektronik falder ekstremt i værdi med det samme den har været brugt.

Jeg ville personligt ikke give mere end 1000 for en 4s på kun 8GB. Men der er nok nogen der er villige til at smide 1600 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

1600 tror jeg aller maks du får. Mega ærgeligt når du har givet 1000 kr mere for bare 3 måneder siden. Men elektronik falder ekstremt i værdi med det samme den har været brugt.

Jeg ville personligt ikke give mere end 1000 for en 4s på kun 8GB. Men der er nok nogen der er villige til at smide 1600 

Tak for svar - den er solgt for 1500. Ikke meget kan se mange sælger Tlf det er 2 år gamle til samme pris 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.