Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. august 2009

Dansker i England

Lige et spørgsmål; Jeg er nu i uge 35+4 og Baby rører fint på sig (for ikke at sige rigeligt ), men jeg har endnu ikke haft plukveer. Er det normalt? Har ikke tænkt over det før jeg sad og læste om en, der skrev hvor mange hun havde og at de gør ondt. Får alle kvinder plukveer? Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

jannie

hej.
jeg kan ikke svare dig sådan helt nøjagtigt på dit spørgsmål, men kan da fortælle hvordan jeg har oplevet min første graviditet og det der indtil videre er gået med denne her.

jeg har ikke - eller tror ikke -  at jeg har haft dem. men ¨måske er det fordi jeg ikke ved hvordan sådan nogle plukveer føles. men jeg tror ikke det er noget du sådan skal spekulere for meget over. du har det nemt og det er sådan det er. glæd dig over det i stedet .

men jeg kender det. hele min første graviditet gik jeg og var noget bekymret over at jeg ikke en eneste gang havde haft kvalme eller kastet op, og det er nøjagtigt det samme denne gang. dvs at jeg i 2 graviditeter aldrig har haft kvalme eller kastet op. så jeg brugte meget krudt på at tænke-bekymre mig over det - for det kunne da virkelig ikke passe, når man hører om hvor meget alle andre har haft det.

nyd at det går nemt .

fortsat held og lykke med det hele

jannie 25+6 med nr 2

Anmeld

1. august 2009

TbCp

Dansker i England skriver:

Lige et spørgsmål; Jeg er nu i uge 35+4 og Baby rører fint på sig (for ikke at sige rigeligt ), men jeg har endnu ikke haft plukveer. Er det normalt? Har ikke tænkt over det før jeg sad og læste om en, der skrev hvor mange hun havde og at de gør ondt. Får alle kvinder plukveer? Tak for svar

Så vidt jeg ved har alle plukveer, det er bare ikke alle der mærker dem... men det skal du nu bare være glad for

Anmeld

1. august 2009

Sandra09

Heej

- Har hørt/læst at alle gravide får plukveer men ikke alle mærker til det, det er meget forskelligt fra person til person og fra graviditet til graviditet om man mærker dem eller ej, selv havde jeg virkelig mange nogle var meget hårde og andre ikke, fik dem meget tidligt allerede fra uge 17 eller sådan noget ..

Det er ikke noget du skal bekymre dig om du er bare en af de heldige . Men omvendt var min fødsel meget nem og hurtig fordi mine plukveer havde gjort meget af arbejdet for mig

Held og lykke med det hele

Knus ..

Anmeld

1. august 2009

Stumpen

Jeg er en af dem der ikke får/mærker plukveer... Ved min sidste jdm besøg var der snak om de her plukveer og jdm sagde at de er med til at modne min livmorhals og ved ikke hvor meget du følger med herinde, men jeg er en af dem som går over tid (14 dage første gang og 17 dage anden gang) Men om manglende plukveer er lig med at man går over tid aner jeg intet om, men vil bare sige at det ikke er unormalt, men tror dog flertallet mærker dem..

Anmeld

1. august 2009

Dansker i England

Jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der ikke mærker dem. Blev bare lidt bekymret.

Anmeld

1. august 2009

Natasja Savage Andersen

Stumpen skriver:

Jeg er en af dem der ikke får/mærker plukveer... Ved min sidste jdm besøg var der snak om de her plukveer og jdm sagde at de er med til at modne min livmorhals og ved ikke hvor meget du følger med herinde, men jeg er en af dem som går over tid (14 dage første gang og 17 dage anden gang) Men om manglende plukveer er lig med at man går over tid aner jeg intet om, men vil bare sige at det ikke er unormalt, men tror dog flertallet mærker dem..

Lige et sidespring.. men tumlede lige over noget du skrev.. Du gik 17 dage over anden gang ? Troede man blev sat igang senest 14 dage over tid ? 
venlig hilsen Natte (36+2)

Anmeld

2. august 2009

Nanna1985

Ikke alle kan mærke de har plukveer.. jeg havde ikk vildt mange første gang.. Mærkede dårligt til dem..

Under denne graviditet her har jeg virkelig haft MANGE og her på det sidste er de os blevet voldsomme..

Anmeld

2. august 2009

Stumpen

Natasja Savage Andersen skriver:

Lige et sidespring.. men tumlede lige over noget du skrev.. Du gik 17 dage over anden gang ? Troede man blev sat igang senest 14 dage over tid ? 
venlig hilsen Natte (36+2)

De gør man også..  Jeg var til overtidsvurdering, da jeg var 42+0, men fg havde ikke tid til at sætte mig igang, så jeg blev sat i gang 42+1 og fødte 42+3..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.