Ud at spise med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
8 svar
1 synes godt om
20. januar 2014

Isabel85

Vi er blevet inviteret ud at spise i weekenden i forbindelse med oldemors fødselsdag. Gruer lidt for det, da det ligger lige i ulvetimen, og vores datter er meget pylret om aftenen for tiden. Men de bliver skuffede hvis vi ikke kommer, så vi vil prøve at se hvordan det går.

Ville I ringe til restauranten og spørge hvordan forholdene er til at komme med en baby? Jeg tænker mht. amning, de andre gæster osv.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Det er altid en fin ide at ringe, så ved du om du ksn forvente et lille hjørne med ro til dig, baby og amning eller....?

Anmeld

20. januar 2014

Trekløver(:

Isabel85 skriver:

Vi er blevet inviteret ud at spise i weekenden i forbindelse med oldemors fødselsdag. Gruer lidt for det, da det ligger lige i ulvetimen, og vores datter er meget pylret om aftenen for tiden. Men de bliver skuffede hvis vi ikke kommer, så vi vil prøve at se hvordan det går.

Ville I ringe til restauranten og spørge hvordan forholdene er til at komme med en baby? Jeg tænker mht. amning, de andre gæster osv.?

Vi skal selv ud og spise med vores pige på knap 6 måneder i morgen aften, og jeg ringede og forhørte mig da jeg bestilte bord tidligere i dag. Så det bør i bestemt, så kommer der ikke noget bag på jer De har så mange forskellige regler de restauranter.

Håber i får en rigtig hyggelig aften.

Anmeld

20. januar 2014

tarkoflen

Jeg ville helt sikkert ringe og høre ad. Det ville være træls, hvis de er en af de restauranter der ikke vil have at man ammer.

Anmeld

20. januar 2014

Pcokate

tarkoflen skriver:

Jeg ville helt sikkert ringe og høre ad. Det ville være træls, hvis de er en af de restauranter der ikke vil have at man ammer.

Enig

Anmeld

20. januar 2014

Stumpen

Jeg ville ringe - også så restauranten ved der kommer så lille et barn, at de måske dækker bordet et sted, hvor der ugeneret kan stå en lift bagved...

Måske du denne dag kan få babys søvn til at lægge sådan at hun har frisk og udhvilet til spisetid..

Men vigtigst af alt - tag det roligt lad vær at stresse omkring - det mærker baby og så er baby en lille umuligus, fordi baby kan mærke at mor ikke er som hun plejer  

Anmeld

20. januar 2014

Isabel85

Ja tænkte nok at det er klogt at gøre inden  Kæresten og svigerfamilien synes ikke det er nødvendigt, men jeg gider virkelig ikke at sidde ude på toiletterne og amme, hvis det nu ikke er i orden at amme i selve restauranten. Vores datter er kun 3 mdr gammel, så det er lidt svært at flytte hendes sovetider. Hun kan max holde sig vågen i to timer, og så er hun også gaaal hvis hun ikke får ro.

Anmeld

20. januar 2014

Isabel85

Stumpen skriver:

Jeg ville ringe - også så restauranten ved der kommer så lille et barn, at de måske dækker bordet et sted, hvor der ugeneret kan stå en lift bagved...

Måske du denne dag kan få babys søvn til at lægge sådan at hun har frisk og udhvilet til spisetid..

Men vigtigst af alt - tag det roligt lad vær at stresse omkring - det mærker baby og så er baby en lille umuligus, fordi baby kan mærke at mor ikke er som hun plejer  

Jep jeg vil tage nogle dybe indåndninger 

Anmeld

20. januar 2014

Stumpen

Isabel85 skriver:

Jep jeg vil tage nogle dybe indåndninger 

Tror det er det bedste du kan gøre.. de små kan bare mærke den mindste forskel... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.