Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2014

Nadia&Daniel

Har været på mini-ferie hos min familie i det Jyske. Har virkelig nydt at være hjemme hos mor og far igen.

Hvad har I lavet i weekenden???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Har været på mini-ferie hos min familie i det Jyske. Har virkelig nydt at være hjemme hos mor og far igen.

Velkommen hjem

Vi har været i Århus Lørdag til fødselsdag og skulle ha været ved en veninde fra lørdag til søndag.
Men da vi kom til fødselsdag, og vi skulle til at spise. Ja der begyndte Elias at kaste op. Og det gjorde han så de næste 4 timer.

Vi valgte så at køre hjem. Søndag lå Elias bare på sofaen og kaste stadig lidt op. Hen på eftermiddagen blev han frisk.
Men vi havde aftalt med mormor at han kom der ind og sov, så han ikke skulle i dagpleje i dag.

HELDIGT for i nat har hans far rendt på toilet hele tiden, hvor det bare har rendt fra begge ender. Min mave har bare kørt rundt, så vi har sovet hele dagen.

Elias bliver ved mormor igen. Han har også bare ligget hele dagen og kastet op igen her til aften..

Ja det var vores weekend:-D

Anmeld

20. januar 2014

Pcokate

Nadia&Daniel skriver:

Haft huset fuld af unger (legeaftaler) 

Anmeld

20. januar 2014

MorDk

Velkommen hjem igen 

Lørdag var jeg sammen med en kollega ude hos en ex-kollega og hygge nogle timer. Herligt med lidt børnefri 

Søndag havde kæresten sin studiegruppe her nogle timer. Jeg hyggede med ungerne... 

Det var så den weekend...

Anmeld

20. januar 2014

Carina:-)

Legeaftaler og arbejde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.