Børn i musikvideo - kender du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
10 svar
4 synes godt om
20. januar 2014

cnmigo

Hejsa

Jeg er blevet kontaktet af en "agent" vedr, min datter - til en rolle i en musikvideo.

Jeg er lidt i tvivl om den er reel nok og i så fald hvordan finder man så ud af det?

Der er oplyst navn, mail, tlf. og firma, samt adresse for hvor optagelserne finder sted.

Desuden hvilken sang/kunstner der er tale om (men kan alle vel opdigte)

Jeg er nok bare skeptisk af natur, men alligevel.

Kender i/har i haft børn med i film/musikvideoer el.lign.? Hvordan blev de kontaktet og hvad skete der så?

Hvad kræver det af barnet? Hvor meget skal man være "på" - "hvor" står man som forældre osv osv...

Det er hende her som er "i søgelyset": 

Billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Pcokate

cnmigo skriver:

Hejsa

Jeg er blevet kontaktet af en "agent" vedr, min datter - til en rolle i en musikvideo.

Jeg er lidt i tvivl om den er reel nok og i så fald hvordan finder man så ud af det?

Der er oplyst navn, mail, tlf. og firma, samt adresse for hvor optagelserne finder sted.

Kender i/har i haft børn med i film/musikvideoer el.lign.? Hvordan blev de kontaktet og hvad skete der så?

Hvad kræver det af barnet? Hvor meget skal man være "på" - "hvor" står man som forældre osv osv...

Billede

ved et firma kan du altid tjekke om de er registreret via deres Cvr nr. Derudover måske goggle firmanavn+anmeldelser eller +svindel og læse hvad der kommer op (husk kildekritik)

Anmeld

20. januar 2014

TNBC

cnmigo skriver:

Hejsa

Billede

jeg blev for noget tid siden kontaktet af en(jeg er ikke barn ved det) hvor jeg googlede hendes navn, og det jeg skulle være med til. Det var så også sandt nok. Men så længe barnet er under 18, er det dig som forældre der bestemmer.. hvis der er kontrakt, læser den super grundigt igennem, jeg mener alt.

Gætter på det er som statist?
Du kan også google artisten og se om der kommer noget frem med at der søges statister?

Men hvor har de din mail fra? og oplysninger om din datter?

Anmeld

20. januar 2014

Misscbn

cnmigo skriver:

Hejsa

Billede

Minsøn er med i sover dolly på ryggen igennem Js booking og takker ikke nej til evt fremtidige job hvis han selv vil :-)

Anmeld

20. januar 2014

cnmigo

Jeg har været omkring cvr.dk og der kommer de samme oplysninger op som der er skrevet i henvendelsen...

På google, kan jeg finde en hjemmeside som "åbner snart" og en krak henvisning til samme adresse, nævnt i henvendelsen.

Desuden en gammel jobansøgning...

Artisten er god nok og har også lavet den sang de skriver om.

Det er ikke en som sådan statist-rolle, den lyder større (skal være "efter" sangeren i musikvideoen.

Emma har en gratis-profil på OnlineCasting, det er der igennem. Havde nu godt nok aldrig troet på at få en henvendelse - nok også derfor jeg er lidt skeptisk + mor-genet træder lidt i karakter!

Kontrakt "skal" der vel være? Og hvad kan/skal der så stå/ikke stå i sådan en?

Hvordan står man når man er helt grøn på området - nu lyder det som sagt ikke til en lille birolle i baggrunden agtig ting og Emma har som skrevet aldrig prøvet sådan noget før.

Så hvad vil det mon gå ud på? Hvor meget skal vi være med til?

Jeg har skrevet tilbage nu og spurgt lidt ind til det, så må vi se

Kom MEGET gerne med råd ideer og oplevelser!

Anmeld

20. januar 2014

cnmigo

Tillægsspørgsmål; er der nogle film/videoer i IKKE ville lade jeres børn være med i? (og så ser vi bort fra "almindeligt stødende emner") men tænker konkrete kunstnere eller andeT?

Anmeld

20. januar 2014

TNBC

cnmigo skriver:

Jeg har været omkring cvr.dk og der kommer de samme oplysninger op som der er skrevet i henvendelsen...

På google, kan jeg finde en hjemmeside som "åbner snart" og en krak henvisning til samme adresse, nævnt i henvendelsen.

Desuden en gammel jobansøgning...

Artisten er god nok og har også lavet den sang de skriver om.

Det er ikke en som sådan statist-rolle, den lyder større (skal være "efter" sangeren i musikvideoen.

Emma har en gratis-profil på OnlineCasting, det er der igennem. Havde nu godt nok aldrig troet på at få en henvendelse - nok også derfor jeg er lidt skeptisk + mor-genet træder lidt i karakter!

Kontrakt "skal" der vel være? Og hvad kan/skal der så stå/ikke stå i sådan en?

Hvordan står man når man er helt grøn på området - nu lyder det som sagt ikke til en lille birolle i baggrunden agtig ting og Emma har som skrevet aldrig prøvet sådan noget før.

Så hvad vil det mon gå ud på? Hvor meget skal vi være med til?

Jeg har skrevet tilbage nu og spurgt lidt ind til det, så må vi se

Kom MEGET gerne med råd ideer og oplevelser!

Jeg fik ikke kontrakt som statist, jeg skrev bare på sådan en seddel efter hver dag.

Hvor meget hun skal være med kommer an på om hun har en bestemt rolle eller om hun bare skal være med.

En statist er jo alle dem, der ikke er skuespillerne/artisten. Kan være hun skal være fan?

Men husk på at der kan være lange ventetider, hvis der er mange med, så husk at hun har noget med hun kan underholde sig med.

Anmeld

21. januar 2014

cnmigo

Jeg har fået svar nu med uddybende info og det lyder reelt nok

Så tror vi tager med - kunne da være spændende at prøve...

Om ikke andet får vi da oplevelsen med

Anmeld

21. januar 2014

TNBC

cnmigo skriver:

det er jeg sikker på at det vil blive.

Anmeld

21. januar 2014

Dinsen

cnmigo skriver:

Lyder virkelig spændende

Husk at smide videoen om når den er ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.