sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Lukas&Liam<3

Stumpen skriver:

Eller hjemmesko med hælstøtte a la disse 

Men er de ikke ret stive i det? Skal de ikke være mere bløde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Lukas&Liam<3

Team Putte skriver:

hun har haft Bundgaard og vi har været rigtig glade for dem de bliver hurtigt slidt udenfor men man kan købe sådan en overtrækssko som også er varm, nu det ikke ligefrem er sommer

Hvornår købte i så sko der var mere stive i det?

Anmeld

20. januar 2014

Stumpen

Maria&Lukas skriver:

Men er de ikke ret stive i det? Skal de ikke være mere bløde.

Nej vil jeg mene, men prøv at tage ned i skobutikken og se hvilket udvalg de har - synes bare det er så super vigtigt at de sidder ordentlig..

Anmeld

20. januar 2014

L&V

Vi har ventet til hun gik mere end hun kravlede og så længe hun ikke skulle ud og "gå" fik hun ikke nogle.. Inden for er hjemmesko med skridsikker sål klart at foretrække..

Vi købte så bundgaars pree walkers da vi kom der til.. De er bløde, med snørre og slidstærke

Anmeld

20. januar 2014

Team Putte

Maria&Lukas skriver:

Hvornår købte i så sko der var mere stive i det?

dem fik hun da hun gik rigtigt.. Det er noget med fodstillingen er nemmere at få i de bløde sko.. Da hun kunne gå fra den ene ende af huset til den anden (110 kvm) fik hun rigtige sko med bløde gummisåler

Anmeld

20. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maria&Lukas skriver:

Tror heller ikke der går længe. Ser jo fremdkridt hver dag men du ville ikke købe prewalkers?

Nej. Helt ærligt synes jeg de er spild a penge. 

jeg tror på at fødderne udvikler sig bedst a sig selv og ikke med alt muligt pakket udenom dem. også derfor jeg ikk vil give sko før de går 100%. Har heller aldrig brugt sko indendørs.

Anmeld

20. januar 2014

viben

Jeg vil anbefale at du finder en sko forretning der ved hvad de laver og tager ham med derned... Det er så forskelligt hvad der passer det enkelte barn... det første par sko jeg købte var helt forkert og alt for stort - hvilket resultere i at han kom til at gå alt for meget udad på fødderne. Men det har de rigtige sko heldigvis fået rettet op på igen... Men nøj jeg følte mig som en dårlig mor...

Anmeld

21. januar 2014

Ønskebarnet12

Maria&Lukas skriver:

Hvornår begyndte jeres at gå med sko? Lukas er næsten lige begyndt at gå. Han går 1-2 meter og vælter, og rejser sig selv op fra siddende stilling.
Hvornår ville i købe sko?

Han fik sko på da han lærte at gå ved 10 måneders alderen. før det fik han sutsko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.