at tage på ferie med en mand som enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er enlig mor til to og været alvorlig syg i de 10 mdr vi har kendt hinanden han er ca 20 år ældre end mig han er selvstændig og har en stor går

vi har nu valgt at tage på ferie sammen jeg har betalt mit og han har betalt hans... vi tager på den ferie for at fin ud af om vi vil være sammen eller om vi stopper den her og kun vil være venner...
hvis vi vil være sammen vil vi flytte ud til ham per 15 april eller os skal vi finde et andet sted at bo da min lejlighed bliver for dyr når jeg forhåbentligt snart bliver rask nok til ikke at være sygmeldt mere..

jeg er på kontanthjælp og har fået ferie i den tid vi tager afsted ....

er dette forkert at vælge det sådan vi lever hver sit sted vi ses en til to gang i ugen vi har på de 10 mdr kun sovet sammen 3 gang Han har været igang med en sin skilsmisse og der har været en del problemer der...

han er enlig blevet helt selv og nu har vi valgt at vi vil se om det er mere end lidt go sex og at vi har det godt sammen

er det forkert af mig at jeg ikke har sagt noget om den mand endnu...
har tænkt mig når vi kommer hjem hvis vi vælger at finde sammen at sige jeg har fundet ham og vi nu er blevet enig om vi ville være sammen og flytte den dato ud til ham så at jeg fra den dato ikke går som enlig mor mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg er enlig mor til to og været alvorlig syg i de 10 mdr vi har kendt hinanden han er ca 20 år ældre end mig han er selvstændig og har en stor går

vi har nu valgt at tage på ferie sammen jeg har betalt mit og han har betalt hans... vi tager på den ferie for at fin ud af om vi vil være sammen eller om vi stopper den her og kun vil være venner...
hvis vi vil være sammen vil vi flytte ud til ham per 15 april eller os skal vi finde et andet sted at bo da min lejlighed bliver for dyr når jeg forhåbentligt snart bliver rask nok til ikke at være sygmeldt mere..

jeg er på kontanthjælp og har fået ferie i den tid vi tager afsted ....

er dette forkert at vælge det sådan vi lever hver sit sted vi ses en til to gang i ugen vi har på de 10 mdr kun sovet sammen 3 gang Han har været igang med en sin skilsmisse og der har været en del problemer der...

han er enlig blevet helt selv og nu har vi valgt at vi vil se om det er mere end lidt go sex og at vi har det godt sammen

er det forkert af mig at jeg ikke har sagt noget om den mand endnu...
har tænkt mig når vi kommer hjem hvis vi vælger at finde sammen at sige jeg har fundet ham og vi nu er blevet enig om vi ville være sammen og flytte den dato ud til ham så at jeg fra den dato ikke går som enlig mor mere

sige det til hvem? Børnene eller dem der udsteder kontanthjælp? Begge vil jeg mene du skal vente med at sige noget til, til du er absolut sikker på dit valg

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

sige det til hvem? Børnene eller dem der udsteder kontanthjælp? Begge vil jeg mene du skal vente med at sige noget til, til du er absolut sikker på dit valg

de små ved godt vi ser hinanden og de er glade for ham er for 3 mdr siden ladt dem se ham os for at fin ud af om de kunne sammen da det os har en stor betydning...

jeg tænker os på dem med min kontanthjælp jeg ønsker jo ikke at gøre noget ulovlig men er da self usikker endnu det er ikke mere en 3 uger siden hans skilsmisse gik igennem og hans eks kone har ikke ville flytte så det gør hun først i løbet af denne uge så det er jo først nu vi sådan rigtig kan se om det er de rigtig følser eller om det bare har været go sex

jeg vil bare ikke gøre noget forkert men syntes måske det er lidt voldsom at sige jeg ikke er enlig mere

jeg betaler mit eget fuldt får ingen hjælp fra ham han har slf været med når vi har hanlet hvis jeg har skulle det den dag han er kommet og sådan nogen små ting men vi lever hver sit liv ang penge han køber os selv det mad han spiser her hos mig da vi jo ikke har ville gøre noget forkert

Anmeld

20. januar 2014

Anitta Kristiansen

Hvis du flytter sammen med ham skal du være sikker på at han vil forsørge dig, for vil han ikke så kan du intet give til dig selv eller dine børn. ellers kan du jo ikke bo sammen med ham, men ligegyldigt hvad ville jeg mene burde havde været sammen i længere tid, hvor i mærker hvordan i er sammen over en længere periode, måske hvor du er hjemme ved ham i en længere periode, en ferie er ikke det samme som hverdag.
Jeg har været sammen med min kæreste i ca 1,5 år før vi snakkede om at bo sammen, da vi ville være sikker på at det var det rigtige for min søn og mig. Og nu venter vi barn sammen. vær sikker på at det er en mand du ønsker at være sammen med for er ikke sjovt for børnene at skulle flytte rundt hele tiden, og kan skabe forvirring for dem.
Vi var sammen hver weekend (ikke mere da der var ca 50 km mellem os) og havde jeg perioder jeg ikke skulle i skole var vi der også, der var både perioder hvor min søn var der og hvor jeg var alene der, så fik lov til at mærke hvordan det var at være sammen med ham, når han levede på den måde han gjorde i sin hverdag. havde jeg bare blevet kastet ud i det havde jeg nok ikke brudt mig om det.
så en ferie vil jeg ikke mene er nok til at vide om det et ordentligt forhold eller om det bare er sex. men er self dit valg.

Anmeld

20. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

de små ved godt vi ser hinanden og de er glade for ham er for 3 mdr siden ladt dem se ham os for at fin ud af om de kunne sammen da det os har en stor betydning...

jeg tænker os på dem med min kontanthjælp jeg ønsker jo ikke at gøre noget ulovlig men er da self usikker endnu det er ikke mere en 3 uger siden hans skilsmisse gik igennem og hans eks kone har ikke ville flytte så det gør hun først i løbet af denne uge så det er jo først nu vi sådan rigtig kan se om det er de rigtig følser eller om det bare har været go sex

jeg vil bare ikke gøre noget forkert men syntes måske det er lidt voldsom at sige jeg ikke er enlig mere

jeg betaler mit eget fuldt får ingen hjælp fra ham han har slf været med når vi har hanlet hvis jeg har skulle det den dag han er kommet og sådan nogen små ting men vi lever hver sit liv ang penge han køber os selv det mad han spiser her hos mig da vi jo ikke har ville gøre noget forkert

Nu kender jeg ikke loven men det lyder da til at i ikke er samboende eller i ægteskabslign. forhold så mon ikke du går fri? 

Anmeld

20. januar 2014

tribk

Du skal IKKE sige noget til kommunen før du flytter. Der er flere der har gjort det, fordi de gerne vil være ærlige, men de stopper enlige-ydelserne med det samme du fortæller det. Det er så uretfærdigt, for man ER jo altså enlig forsørger INDTIL man flytter sammen, og ikke bare indtil man har besluttet sig for at flytte sammen.

Hold for guds skyld kortene tæt ind til kroppen, kommunen griber alle muligheder for at spare penge!!

God ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.