Hvis du flytter sammen med ham skal du være sikker på at han vil forsørge dig, for vil han ikke så kan du intet give til dig selv eller dine børn. ellers kan du jo ikke bo sammen med ham, men ligegyldigt hvad ville jeg mene burde havde været sammen i længere tid, hvor i mærker hvordan i er sammen over en længere periode, måske hvor du er hjemme ved ham i en længere periode, en ferie er ikke det samme som hverdag.
Jeg har været sammen med min kæreste i ca 1,5 år før vi snakkede om at bo sammen, da vi ville være sikker på at det var det rigtige for min søn og mig. Og nu venter vi barn sammen. vær sikker på at det er en mand du ønsker at være sammen med for er ikke sjovt for børnene at skulle flytte rundt hele tiden, og kan skabe forvirring for dem.
Vi var sammen hver weekend (ikke mere da der var ca 50 km mellem os) og havde jeg perioder jeg ikke skulle i skole var vi der også, der var både perioder hvor min søn var der og hvor jeg var alene der, så fik lov til at mærke hvordan det var at være sammen med ham, når han levede på den måde han gjorde i sin hverdag. havde jeg bare blevet kastet ud i det havde jeg nok ikke brudt mig om det.
så en ferie vil jeg ikke mene er nok til at vide om det et ordentligt forhold eller om det bare er sex. men er self dit valg.
Anmeld