Nogle fysioterapeuter her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

212 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. januar 2014

Hej folkens!

Jeg har besluttet mig for at tage springet, og blive Fysioterapeut.. Yaaii.....

Jeg er udd. maler, men har i maaaange år drømt om at blive fys, har bare altid skubbet det hen.. Men NU, nu skal det være. Nu passer det ind i mit liv.        (som om det nogen sinde passer ind at skulle på SU! &nbsp

Jeg er derfor interesseret i at høre fra andre der har/er i gang med/kender nogle der har uddannelsen!   Jeg tog 10klasse, og så videre på maler uddannelse, så jeg har intet gymnasielt, overhovedet..

Hvor starter man fra? Jeg har kunne sjusse mig frem til at jeg skal ha Fysik/kemi/natur, engelsk og psykologi på C niveau.. Er der andet?

Gode råd søges!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har ingen erfaring med uddannelsen, men vil bare lige sige  For at du går efter det på trods a "sikker uddannelse" i forvejen. 

går selv med tanker om at skifte fag, men ved bare ikk til hvad. Og kan helt ærligt ikk overskue det økonomiske tab ved det.  så føler mig totalt fanget i et job jeg ikke længere brænder for.

kæmpe  Til dig.  

Anmeld

20. januar 2014

Noahmor

Tilmeldt skriver:

Hej folkens!

Jeg har besluttet mig for at tage springet, og blive Fysioterapeut.. Yaaii.....

Jeg er udd. maler, men har i maaaange år drømt om at blive fys, har bare altid skubbet det hen.. Men NU, nu skal det være. Nu passer det ind i mit liv.       (som om det nogen sinde passer ind at skulle på SU! &nbsp

Jeg er derfor interesseret i at høre fra andre der har/er i gang med/kender nogle der har uddannelsen!   Jeg tog 10klasse, og så videre på maler uddannelse, så jeg har intet gymnasielt, overhovedet..

Hvor starter man fra? Jeg har kunne sjusse mig frem til at jeg skal ha Fysik/kemi/natur, engelsk og psykologi på C niveau.. Er der andet?

Gode råd søges!!!

tillykke med det nye skridt. 

Jeg er godt nok ergo, men min tætteste kollegaer er dysser. 

Du kan også prøve at søge på dispensation. (Tror jeg da stadig man kan) Jeg gik i klasse med en, som ikke havde en gymnasielærers uddannelse. 

Men pøj pøj med det hele. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.