?? ang. kattekilling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. august 2009

Plysbjørnen

Jeg er blevet indehaver af en dejligt lille kat på 9½ uge.

Og jeg har altså lidt problemer med den når den skal på bakken. Når den laver stort så kan den godt finde ud af at gå på bakken men når den skal tisse ja så foregår det konsekvendt alle andre steder.

Nogen der har nogen gode råd.

Har i forvejen 2 store katte som begge går ude, har haft dem begge fra killing og har ikke haft nogen problemer med dem.

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Mullemus86

Har du evt. prøvet at have to kattebakker? Det havde jeg til mine katte.. Den ene blev brugt til stort og den anden til småt.. Og hvis du ser din killing sætter sig til "rette" et uønsket sted, er det en god idé at flytte den over i kattebakken.. Så lærer den hurtigt, at det er der den skal tisse..
Håber du kan bruge rådene.. Alle katte er jo ikke ens..
// Alice

Anmeld

1. august 2009

Plysbjørnen

Har du evt. prøvet at have to kattebakker? Det havde jeg til mine katte.. Den ene blev brugt til stort og den anden til småt.. Og hvis du ser din killing sætter sig til "rette" et uønsket sted, er det en god idé at flytte den over i kattebakken.. Så lærer den hurtigt, at det er der den skal tisse..
Håber du kan bruge rådene.. Alle katte er jo ikke ens..
// Alice

Nej Jeg har godt nok ikke prøvet med 2 bakker eller dvs teknisk set har vi, for vi har en i køkkenet og så står der en i kælderen til hvis de store katte i kælderen, som den lille i øvrigt også benytter.

Men den gemmer sig gerne for os når den gør det, i et hjørne eller bag en dør i den stil, vi har gentagne gange (lige efter vi fik den) sat den på bakken når den, satte sig andre steder, og en periode gik det godt med at bruge bakken både til stort og småt. Men inden for de sidste 4 dage er den begydt at gøre det uden for bakken igen.

Anmeld

1. august 2009

Vingummien

er det en hun el ha, det kan godt have noget at sige nemlig.

Ku godt lyde som om den afmærker at det er dens hjem.

Havde selv en der gjorde det, rigtig meget og endte med at jeg simpelhen måtte komme af med en til et sted for den kun var ude kat.

Rigtig øv, men nogen gange er man nødtil at gøre det der er bedst for dyret selvom man holder meget af den.

Anmeld

1. august 2009

Bondepigen

er det åbne eller lukkede bakker...? Når den ligefrem gemmer sig, kan det jo være den bedst kan lide lidt privatliv, når den skal på WC.

Det kan osse være gruset den ikke kan lide... den kan være syg.... det kan være ændret adfærd osv. osv. De katte er altså mærkelige... (Har selv 2)

Synes du skulle ringe og snakke med en dyrlæge om det, det koster jo ikke noget at ringe...

Anmeld

1. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

er det åbne eller lukkede bakker...? Når den ligefrem gemmer sig, kan det jo være den bedst kan lide lidt privatliv, når den skal på WC.

Det kan osse være gruset den ikke kan lide... den kan være syg.... det kan være ændret adfærd osv. osv. De katte er altså mærkelige... (Har selv 2)

Synes du skulle ringe og snakke med en dyrlæge om det, det koster jo ikke noget at ringe...

Go ide at ringe til dyrlægen. for kan være så meget med de katte.

Anmeld

1. august 2009

Plysbjørnen

Det er en hun-kat.... Synes det lyder mærkeligt at det skulle være enten gruset eller bakken (som i øvrigt er en åben) når den laver stort der...

Det undre mig at hvis det er privatliv den søger, hvorfor den ikke går i kælderen, der er vi jo sjældent.

Men ja katte er mærkelige... Men enden bliver vel at vi skiller os af med den da jeg ikke kan klare når de tisser på gulvet.

Anmeld

1. august 2009

Bondepigen

Hovsa, har lige opdaget din status. Hjertelig tillykke med Laura!

Håber hun har haft en fantastisk dag!!?

Anmeld

1. august 2009

Plysbjørnen

bondepigen skriver:

Hovsa, har lige opdaget din status. Hjertelig tillykke med Laura!

Håber hun har haft en fantastisk dag!!?

Jo tak hun har haft en rigtig dejlig dag... og har rigtigt hygget sig...

I morgen kommer der flere gæster og fejre hende.

Anmeld

1. august 2009

Bondepigen

Det lyder dejligt. Det er ikke så dårligt at blive fejret flere gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.