Influenza :/ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
13 svar
1 synes godt om
19. januar 2014

Chevro

Hej,

Jeg er så "heldig" at min søn har været syg for første gang i sit liv, (19 mdr). Siden i mandags, og har så smittet mig

Har været syg siden fredag, men får det simpelthen SÅ dårligt ind imellem, at jeg bliver ret nervøs for at være oppe, jeg har en voldsom kvalme :/

Hvor længe bliver det ved? Vi er nærmest aldrig syge, så jeg har ingen ærindring om at have det sådan her

Jeg SKAL bare på arbejde i morgen! Men svært når man skal på toilet konstant!!?

Er der noget man kan gøre for at hjælpe det væk og ud af kroppen?

Åh ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

B&J

er ked af at høre i er syge men når jeg endelig er syg er jeg syg i min 4-5 dage hvor jeg er meget meget syg og tror det er fordi jeg ellers aldrig er det..

men håber i snart får det godt igen

kan far ikke tage sig af jeres barn eller evt en bedste moster veninde der er tæt på evt nogle timer så du kan få sovet lidt mere

Anmeld

19. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Chevro skriver:

Hej,

Jeg er så "heldig" at min søn har været syg for første gang i sit liv, (19 mdr). Siden i mandags, og har så smittet mig

Har været syg siden fredag, men får det simpelthen SÅ dårligt ind imellem, at jeg bliver ret nervøs for at være oppe, jeg har en voldsom kvalme :/

Hvor længe bliver det ved? Vi er nærmest aldrig syge, så jeg har ingen ærindring om at have det sådan her

Åh ...

Varme, afslapning, coca cola og salte chips, også er det ikke engang løgn! Det hjælper på dine saltdepoter..

Og tag for guds skyld ikke på job, det får du det ikke bedre af, og dine kollegaer vil sikkert ikke sætte pris på at du møder op og smitter dem.

God bedring

Anmeld

19. januar 2014

julia Nielsen

Øv øv øv 

Rigtig god bedring til jer begge

Anmeld

19. januar 2014

ano14316

Chevro skriver:

Hej,

Åh ...

influenza tager en uges tid..

Det er ben hårdt at have influenza og børn samtidig hvis der ikke er nogen der kan tage over, for man er bare rigtig rigtig syg..

Hvis du er så dårlig idag skal du ikke på arbejde i morgen, du smitter alle dine kollegaer og så ligger de i næste uge, det er ingen tjent med..
Hvis du ikke vil blive hjemme for dit eget helbreds skyld, så bliv hjemme for deres..

Rigtig god bedring

Anmeld

19. januar 2014

Stumpen

Er du sløj i morgen, så synes jeg du skal blive hjemme en dag eller to - synes meget florer lige for tiden.. 

god bedring..

Anmeld

19. januar 2014

Chevro

Jeg tager afsted inden der møder andre ind :-) så jeg er nået at tage hjem igen inden der kommer andre.

Anmeld

19. januar 2014

Chevro

ano14316 skriver:

influenza tager en uges tid..

Det er ben hårdt at have influenza og børn samtidig hvis der ikke er nogen der kan tage over, for man er bare rigtig rigtig syg..

Hvis du er så dårlig idag skal du ikke på arbejde i morgen, du smitter alle dine kollegaer og så ligger de i næste uge, det er ingen tjent med..
Hvis du ikke vil blive hjemme for dit eget helbreds skyld, så bliv hjemme for deres..

Rigtig god bedring

Min kæreste er heldigvis god til at tage helt over, når jeg er så skidt. Så jeg får lov til at hvile, men derfor er det sindssygt hårdt at være syg
Åh det er modbydeligt!

Tror jeg er blevet syg, efter jeg har vasket og gjort rent de fleste nætter den sidste uge, efter min søns opkast og aff osv

Anmeld

19. januar 2014

Chevro

Mom skriver:

Varme, afslapning, coca cola og salte chips, også er det ikke engang løgn! Det hjælper på dine saltdepoter..

Og tag for guds skyld ikke på job, det får du det ikke bedre af, og dine kollegaer vil sikkert ikke sætte pris på at du møder op og smitter dem.

God bedring

Tak, jeg har fået Coca cola og chips nu - det har givet lidt ro på maven! (:

Men av hvor er det bare træls at være så hårdt ramt :'/

Jeg møder ind i morgen, inden de andre kommer - hvis jeg altså kan gå (:

Anmeld

19. januar 2014

ano14316

Chevro skriver:

Min kæreste er heldigvis god til at tage helt over, når jeg er så skidt. Så jeg får lov til at hvile, men derfor er det sindssygt hårdt at være syg
Åh det er modbydeligt!

Tror jeg er blevet syg, efter jeg har vasket og gjort rent de fleste nætter den sidste uge, efter min søns opkast og aff osv

Ja så bliver man syg...

Er det en maveinfluenza, så husk at i smitter 48 timer efter sidste opkast eller diare... Så man skal blive hjemme 2 døgn efter man er blevet rask..

Vi oplevede kæmpe problemer med at komme af med det i min søns vugger sidste vinter, fordi forældre simpelthen ikke holdte ungerne længe nok hjemme..
Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange magnus have maveinfluenza, jeg var meget frustreret til sidst.. Og det samme var personalet, der stod med lort og bræk op over begge ører i 3-4 måneder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.