Hold kæft det går stærkt !! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. januar 2014

hautecouture

jamen altså.. Hold op hvor udviklingen hos de små nus bare mega stærkt. Vores Aya var lige blevet 2 år, da hendes far skulle ud at sejle, han er nu kommet hjem efter "bare" 4 måneder og hvad der ikke er sket i den periode ����

Jeg har ikke på samme måde lagt mærke til det fordi jeg har gået sammen med hende 24/7 i den periode, men farmand er blown-Away �� 

For 4 mdr siden da han tog afsted kunne hun kun tælle til 3 og sige enkelte korte ord.

Nu efter 4 mdr kan hun tale i sætninger, hun kan tælle til 10 og kan også genkende tallene 1-10 samt enkelte småord som hendes navn og mor o far ... Synes det er sindssygt hvor meget læring der kommer ind på så kort tid ... ����

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Trekløver(:

hautecouture skriver:

jamen altså.. Hold op hvor udviklingen hos de små nus bare mega stærkt. Vores Aya var lige blevet 2 år, da hendes far skulle ud at sejle, han er nu kommet hjem efter "bare" 4 måneder og hvad der ikke er sket i den periode ����

Jeg har ikke på samme måde lagt mærke til det fordi jeg har gået sammen med hende 24/7 i den periode, men farmand er blown-Away �� 

For 4 mdr siden da han tog afsted kunne hun kun tælle til 3 og sige enkelte korte ord.

Nu efter 4 mdr kan hun tale i sætninger, hun kan tælle til 10 og kan også genkende tallene 1-10 samt enkelte småord som hendes navn og mor o far ... Synes det er sindssygt hvor meget læring der kommer ind på så kort tid ... ����

Ja det er virkelig utrolig som de lærer de små. Må være mærkeligt for far, at opleve så mange nye ting hun kan, efter ikke at have set hende i et par måneder. Når man selv er sammen med dem 24/7, er det ikke så iøjnefaldene alle de nye ting de lære på kort tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.