Jeg var så sikker på, jeg var gravid. Brysterne voksede og jeg var endnu mere oppustet end ellers (gik aldrig helt væk efter min abort i dec.). Jeg har de sidste to gange, jeg har været gravid kunnet teste positiv før tid, men denne gang var jeg totalt negativ på testdag og mine bryster begyndte ligesom at blive mindre igen. Men nu er det 2-3 dage siden, jeg skulle have haft mens. Brysterne er ikke blevet normale, men bliver heller ikke større og jeg er snart ved at være så vant til at være oppustet, at jeg ikke kan regne med det som et symptom mere. Hvad sker der? Jeg har ikke flere tests og har ret svært ved at få fat i nogle grav.tests. Min ægløsning og mens har ellers været punktlig siden aborten. Ved ikke hvad jeg skal tro. Havde jeg et befrugtet æg, som ikke satte sig fast, men som alligevel satte gang i hormonsystemet og forlænger cyklus nogle dage. Eller har jeg en GUL som gør at HCG ikke stiger nok til at lave positiv test. ER jeg gravid men bare så anderledes end de andre gange? Uvidenheden er da opslidende :-( Jeg ved godt hvad I vil sige: tag en test om 2 dage....:-) men er der mon nogen, der har oplevet noget lignende? Tester man sent positiv ved GUL?
Anmeld