Hjemmelavede burgerboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. januar 2014

Karina84

Jeg har skrevet kyllingeburger (med kyllingefilet) på planen på tirsdag, og tænker på at lave bollerne selv.

Nogen der kender en god opskrift? Om de er grove eller ej er lige meget, bare de er lækre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Chris86

Karina84 skriver:

Jeg har skrevet kyllingeburger (med kyllingefilet) på planen på tirsdag, og tænker på at lave bollerne selv.

Nogen der kender en god opskrift? Om de er grove eller ej er lige meget, bare de er lækre  

http://www.madopskrifter.nu/Opskrifter/Hjemmebagte +burgerboller.opskrift?0=10775

De er rigtig gode!

Anmeld

19. januar 2014

MsDane

Karina84 skriver:

Tror jeg har prøvet 11 forskellige burgerbolle-opskrifter! Indtil jeg prøvede Meyers.. de er perfekte - intet mindre! Prøv at google dem - kan ikke lige linke fra tlf.

Anmeld

19. januar 2014

Karina84

Tak for forslagene piger  

Andre der ligger inde med en super opskrift, det er jo altid godt at ha lidt forskellige at kigge paa 

Anmeld

19. januar 2014

SjeBets

19. januar 2014

Stumpen

Mmm tror også snart at vi skal have en hjemmelavet burger 

Anmeld

19. januar 2014

Karina84

Mmm tror også snart at vi skal have en hjemmelavet burger 

Det er altsaa ogsaa godt... Dog plejer vi at faa almindelige med hakkebøffer og købe boller, men nu vil jeg altsaa prøve noget andet... Saa er spændt paa hvordan det bliver modtaget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.