Odense Zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
10 svar
2 synes godt om
18. januar 2014

Laulund87

Hvis der er nogen i Odense området der skal i zoo'en på mandag (eller som gerne vil med?) så kom og hils på os

Vi kommer jo helt fra Randers, men skal være indlagt fra mandag til tirsdag (hvis alt går vel) på OUH og håber vi får lov og tid, til at gå i zoo så det bliver en positiv tur for Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

FamilenStorm

Laulund87 skriver:

Hvis der er nogen i Odense området der skal i zoo'en på mandag (eller som gerne vil med?) så kom og hils på os

Vi kommer jo helt fra Randers, men skal være indlagt fra mandag til tirsdag (hvis alt går vel) på OUH og håber vi får lov og tid, til at gå i zoo så det bliver en positiv tur for Maria

Jaa.. Det kunne da godt tænkes..  

Så er det vel alberte på 3 jeg skal have med?

Hvad tid tænker i?

Anmeld

18. januar 2014

Laulund87

FamilenStorm skriver:

Jaa.. Det kunne da godt tænkes..  

Så er det vel alberte på 3 jeg skal have med?

Hvad tid tænker i?

Ja det kunne da være super

Ja det er så det der er meget usikkert for det kommer an på hvornår der kommer en læge og kigger på Maria og det er også med forbehold for at vi ikke får lov/ikke når det MEN det har vi aldrig oplevet.

Så jeg tænker at vi kan udveksle numre og så spørger vi så snart vi er på hospitalet og det er kl 11

Anmeld

18. januar 2014

FamilenStorm

Laulund87 skriver:

Ja det kunne da være super

Ja det er så det der er meget usikkert for det kommer an på hvornår der kommer en læge og kigger på Maria og det er også med forbehold for at vi ikke får lov/ikke når det MEN det har vi aldrig oplevet.

Så jeg tænker at vi kan udveksle numre og så spørger vi så snart vi er på hospitalet og det er kl 11

Super..  

Så sender jeg hende i bh og henter hende tidligt og overrasker hende så.. så bliver hun ikke skuffet hvis nu lægen skulle stride i mod

Jeg kan lige sende en pb med mit nr

Anmeld

18. januar 2014

Laulund87

FamilenStorm skriver:

Super..  

Så sender jeg hende i bh og henter hende tidligt og overrasker hende så.. så bliver hun ikke skuffet hvis nu lægen skulle stride i mod

Jeg kan lige sende en pb med mit nr

Rigtig god plan Vi fortæller heller ikke Maria noget for de læger er sgu utilregnelige, også med tiden

Jeps gør det

Anmeld

18. januar 2014

tweety2060

Det kunne ellers være hyggeligt.... Men kan desværre ikke...
Må man spørge hvad Maria skal ??
Håber I får et godt ophold og en god zoo tur

Anmeld

18. januar 2014

Bshizzle

Lyder bare hyggeligt med sådan en tur  

Jeg ville SÅ gerne i Zoo, men har bare aldrig haft tid eller mulighed 

Men min ene søn har da årskort der til, da han har været der et par gange med hans Far eller Bedstemor 

Jeg er selv fra Odense (bosat i Middelfart nu). 

Men håber da i får en fantastisk tur 

Anmeld

18. januar 2014

Laulund87

tweety2060 skriver:

Det kunne ellers være hyggeligt.... Men kan desværre ikke...
Må man spørge hvad Maria skal ??
Håber I får et godt ophold og en god zoo tur

Hun skal i narkose hvor de skal ned med kamera og en ballon hvor de skal kigge spiserøret og udvide det hvis det er nødvendigt Hendes spiserør endte blindt og hun blev opereret lige efter fødslen. Der danner sig så arvæv omkring syningen, men der har ikke været noget i næsten 2 år nu så vi regner ikke med at få dårlige nyheder. Det værste er narkosen og hendes smerter bagefter, det vænner man sig ikke til.

Det er også derfor vi gerne vil i zoo inden så det også bliver en tur med nogle positive oplevelser for hende.

Anmeld

18. januar 2014

Laulund87

Bshizzle skriver:

Lyder bare hyggeligt med sådan en tur  

Jeg ville SÅ gerne i Zoo, men har bare aldrig haft tid eller mulighed 

Men min ene søn har da årskort der til, da han har været der et par gange med hans Far eller Bedstemor 

Jeg er selv fra Odense (bosat i Middelfart nu). 

Men håber da i får en fantastisk tur 

Tusind tak

Når vi er indlagt kommer vi gratis ind så vi håber vi kan komme til det

Anmeld

18. januar 2014

Bshizzle

Laulund87 skriver:

Tusind tak

Når vi er indlagt kommer vi gratis ind så vi håber vi kan komme til det

Ellers må i bare besøge Odense igen 

Der er så hyggeligt der jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.