Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Okay bliver lige nødt til at høre jeres mening....Billedet af testen jeg har lagt op på side 1 ville jeg selv mene kun var få timer fra at blive positiv - men hvad siger i ?Jeg har stadig ikke fået min mens og g-test er negativ
Okay bliver lige nødt til at høre jeres mening....Billedet af testen jeg har lagt op på side 1 ville jeg selv mene kun var få timer fra at blive positiv - men hvad siger i ?Jeg har stadig ikke fået min mens og g-test er negativ
Jeg giver ikke så meget for de der ægløsnings-test. Jeg har aldrig lavet en positiv og jeg blev gravid alligevel
Håber snart der kommer afklaring
Miss Church skriver: Jeg giver ikke så meget for de der ægløsnings-test. Jeg har aldrig lavet en positiv og jeg blev gravid alligevel Håber snart der kommer afklaring
Anonym skriver: Det er bare første gang den har "fejlet" - har brugt æl teste over flere omgange og alle gange har jeg fået det røde de 2 uger efter den positive test... Det et sgu frustrerende :/
Det er bare første gang den har "fejlet" - har brugt æl teste over flere omgange og alle gange har jeg fået det røde de 2 uger efter den positive test... Det et sgu frustrerende :/
Ja det er mega træls. Man vil bare gerne have en afklaring.. Men kroppen kan være dum.. Og nogle kan jo først teste sent positiv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128