Dato for kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
6 svar
2 synes godt om
18. januar 2014

Totti

Jeg skal have planlagt kejsersnit og har fået en dato 3 dage før termin. Dette er min 3 fødsel og en af mine børn er født 5 uger før tid. Jeg er nu nervøs for det sker igen og synes det er tæt på termin. Hvad synes i ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

B&J

jeg tror du skal håbe på det går tiden ud til kejsersnittet og ellers hvis din fødsel går i gang jamen så laver de jo bare et kejsersnit der

Anmeld

18. januar 2014

Louise H.

Man kan jo håbe at du går så langt
Bliver du fulgt ekstra pga din tidlige fødsel?
Jeg tænker at hvis din fødsel går i gang før tid, så får du bare ks der

Anmeld

18. januar 2014

Lykke:)

Totti skriver:

Jeg skal have planlagt kejsersnit og har fået en dato 3 dage før termin. Dette er min 3 fødsel og en af mine børn er født 5 uger før tid. Jeg er nu nervøs for det sker igen og synes det er tæt på termin. Hvad synes i ? 

Jeg fik tid dagen før termin. Nåede aldrig så langt

Anmeld

18. januar 2014

Mortilxx

Totti skriver:

Jeg har en tid 9-10 dage før termin, og jeg fødte 11 uger for tidligt sidste gang. Hvis man går i fødsel før, skal man bare ringe ind på fødegangen, så gør de klar til kejsersnit.

Anmeld

18. januar 2014

Rikke S

Totti skriver:

Jeg venter også mit 3. Barn og har fået tid til planlagt kejsersnit 5 dage før termin.
Min 1. meldte sin ankomst 3.5 uge for tidligt, men det er jo ikke noget at bekymre sig om... Du skal have en taske klar til hvis I pludselig skal afsted, som de 2 første gange, og hvis du pludselig føler at vandet siver, der er tegnblødning, veer el. så skal I bare haste afsted og du får et akut kejsersnit i stedet - det har jeg i hvert fald fået at vide på sygehuset

Anmeld

18. januar 2014

Kløver

Min første er født 5 uger før tid, og ks nr 2 bjev lagt 1 uge før termin men de lavede det 2 uger før termin da jeg ige. Fik ssf, foregår ligesom det planlagte, bare lidt før

Tror også det kommer an på årsagen til du fødte 5 uger før tid, om de feks vil holde ekstra meget øje med dig ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.