Testede i søndags......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
23 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2014

Anonym trådstarter

Alt for tidligt, men havde bare alle symptomerne på det. Var kun 3+4 - Men den blev fin positiv, men frygtede stadig, at det kunne nå at ende i en bio.

Nu er jeg så gået over tid og er stadig gravid, så nu tør jeg tro på det. Nu skal den bare holde godt fast og vokse sig stor og fin

Man bliver vist lidt et test monster, vi har kæmpet halvandet år. Så har testet hele ugen :p

Bilederne er fra d.

12.01
14.01
16.01
17.01

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

lineog4

Tillykke

Anmeld

18. januar 2014

sulo

stort tillykke

Anmeld

18. januar 2014

siw84

Stort tillykke
har selv lige testet positiv. Er 5+3

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

siw84 skriver:

Stort tillykke
har selv lige testet positiv. Er 5+3

Tillykke til dig også :-)

Så er du lige en uge længere end jeg. Jeg er 4+3

Anmeld

18. januar 2014

Fru Ebied

Stort tillykke. 

Havde du nogle tegn før du testede? Eller en fornemmelse? Eller måske barbe håbefuld og nysgerrig?  

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Stort tillykke. 

Havde du nogle tegn før du testede? Eller en fornemmelse? Eller måske barbe håbefuld og nysgerrig?  

Jeg testede fordi jeg havde nogle tegn, som jeg egentlig bare troede var min krop der drillede mig. Jeg havde ømme bryster allerede d. 7. januar (det har jeg som regel op til mens), det var over en uge for tidligt, så det undrede jeg mg lidt over, d. 9. januar havde jeg en smule blod på papiret, der skule stadig være en uge til mens skulle komme + jeg havde mens smerter, hvilket jeg ikke plejer, at mærke så tydeligt. Troede hele tiden mens ville komme for tidligt, og var faktisk rigtig ked af, at min krop pludselig opførte sig så mærkeligt.
Men da jeg stadig havde ømme byster og murren i maven søndag tog jeg test, ligesom for at få ro på tankerne igen, og så blev den sørme positiv.

Har stadig svært ved at tro på, at det er sandt.

Anmeld

18. januar 2014

cwl

Anonym skriver:

Alt for tidligt, men havde bare alle symptomerne på det. Var kun 3+4 - Men den blev fin positiv, men frygtede stadig, at det kunne nå at ende i en bio.

Nu er jeg så gået over tid og er stadig gravid, så nu tør jeg tro på det. Nu skal den bare holde godt fast og vokse sig stor og fin

Man bliver vist lidt et test monster, vi har kæmpet halvandet år. Så har testet hele ugen :p

Bilederne er fra d.

12.01
14.01
16.01
17.01

Tillykke flot udvikling

Anmeld

18. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Tillykke... Hvor er de dog flot positive... 

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Tillykke flot udvikling

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.