1 års med peter plys tema!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2014

MilleRasmussen

jeg har valgt at jeg ville lave peter plys til min datters 1 års fødselsdag. har brug for alt man kan finde med peter plys, har de fineste peter plys duge!!!

og hvad skal vi have og spise, de er inviteret til kl.14 jeg gider bare ikke det normale.. dog skal min datter stadig have sin egen lagkage hun kan pille i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

EnSødMor

MilleRasmussen skriver:

jeg har valgt at jeg ville lave peter plys til min datters 1 års fødselsdag. har brug for alt man kan finde med peter plys, har de fineste peter plys duge!!!

og hvad skal vi have og spise, de er inviteret til kl.14 jeg gider bare ikke det normale.. dog skal min datter stadig have sin egen lagkage hun kan pille i.

Det lyder rigtig hyggeligt, jeg kan ikke rigtigt huske hvad Peter plys spiser, men hvad med røde pølser og brød? ;-)) evt røde sodavand til gæsterne, sådan rigtig børnefødselsdag, en masse balloner, i alle farver, ;-) 

Anmeld

18. januar 2014

Mom2

MilleRasmussen skriver:

Bilka har en masse service med Peter Plys

Altså tænker der skal være noget kage af en art, hvor jeg ville lave noget med honning eftersom han spiser honning.

Anmeld

19. januar 2014

MilleRasmussen

Okay, tak, super!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.