hvordan kan vi elske hinanden mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
7 svar
7 synes godt om
18. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej Alle der ude...

Jeg har en skøn kæreste, min eneste rigtige kæreste vi har været sammen i godt 10år, boet sammen i snart 7 og har nu en datter på 2år...

Vi har det godt, har selvfølgelig vores diskussioner osv, men generelt er alt fint...
Men det er lige det, det er kun fint, meget hverdag og ikke de vilde romantiske indslag...

Vores sexliv er nærmest ikke eksisterende, det er min skyld... og noget jeg har lyst til at få gang i nu, efter en lang periode uden lysten...

Men hvad kan vi mere gøre? Da vi har barn, begge skole med mange lektier og hverdagens generelle pligter er spontan sex på køkkenbordet desværre ikke en mulighed...

Nu har vi planlagt en valentins date hvor vi skal ud og spise evt i biffen og hvor jeg vil droppe selv kritikken og hoppe i et frækt kostume

Men hvordan kan vi blive mere vilde med hinanden i hverdagen?
Tænker en sød spontan sms i løbet af dagen, jeg vil gøre lidt mere ud af mig selv (for min manglende selvtillid holder mig meget tilbage), men hvad mere?

Tænker at hvis jeg starter den gode stil, følger han nok med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Haha med min eneste rigtige kæreste, mener jeg at vi har været sammen siden vi var 15 og derfor ikke har været så meget rundt ikke at jeg har flere fyre at vælge imellem

Anmeld

18. januar 2014

UnderCover37

Anonym skriver:

Hej Alle der ude...

Jeg har en skøn kæreste, min eneste rigtige kæreste vi har været sammen i godt 10år, boet sammen i snart 7 og har nu en datter på 2år...

Vi har det godt, har selvfølgelig vores diskussioner osv, men generelt er alt fint...
Men det er lige det, det er kun fint, meget hverdag og ikke de vilde romantiske indslag...

Vores sexliv er nærmest ikke eksisterende, det er min skyld... og noget jeg har lyst til at få gang i nu, efter en lang periode uden lysten...

Men hvad kan vi mere gøre? Da vi har barn, begge skole med mange lektier og hverdagens generelle pligter er spontan sex på køkkenbordet desværre ikke en mulighed...

Nu har vi planlagt en valentins date hvor vi skal ud og spise evt i biffen og hvor jeg vil droppe selv kritikken og hoppe i et frækt kostume

Men hvordan kan vi blive mere vilde med hinanden i hverdagen?
Tænker en sød spontan sms i løbet af dagen, jeg vil gøre lidt mere ud af mig selv (for min manglende selvtillid holder mig meget tilbage), men hvad mere?

Tænker at hvis jeg starter den gode stil, følger han nok med

Dejligt du nu har lyst til at genfinde kærligheden i hverdagen - og jeg synes det er nogle søde ideer du har til nu, men tal med din kæreste om hvad han ønsker og savner og hvad DU ønsker og savner...

Ellers kunne jeg være bange for at du føler han ikke værdsætter eller "opdager" at du er igang med at puste liv i gnisten; og så falder det hele til gulvet og vil formentligt desværre give dig en endnu dårligere opfattelse af dig selv og dit værd.

Det er vigtigt at begge parter arbejder aktivt sammen om det og ikke en der håber den anden følger trop... det giver stor risiko for skuffelser fremfor succes

Held og lykke med det, og så håber jeg det bliver en STOR succes for jer og forholdet 

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Dejligt du nu har lyst til at genfinde kærligheden i hverdagen - og jeg synes det er nogle søde ideer du har til nu, men tal med din kæreste om hvad han ønsker og savner og hvad DU ønsker og savner...

Ellers kunne jeg være bange for at du føler han ikke værdsætter eller "opdager" at du er igang med at puste liv i gnisten; og så falder det hele til gulvet og vil formentligt desværre give dig en endnu dårligere opfattelse af dig selv og dit værd.

Det er vigtigt at begge parter arbejder aktivt sammen om det og ikke en der håber den anden følger trop... det giver stor risiko for skuffelser fremfor succes

Held og lykke med det, og så håber jeg det bliver en STOR succes for jer og forholdet 

Ja det har du nok ret i... har nævnt det sådan lidt i forbi farten, men ja måske han skal kende til mine planer...

Han skal bare ikke tro jeg er utilfreds, men der er jo altid plads ril forbedribger

Anmeld

18. januar 2014

UnderCover37

Anonym skriver:

Ja det har du nok ret i... har nævnt det sådan lidt i forbi farten, men ja måske han skal kende til mine planer...

Han skal bare ikke tro jeg er utilfreds, men der er jo altid plads ril forbedribger

Jeg tror på ingen måde han vil opfatte det som om du er utilfreds hvis I taler om det og samstemmer forventninger til det, men netop som i at du har lyst til at genfinde gnisten og din sexlyst, sammen med ham  - det er da en dejlig kærlighedserklæring 

Anmeld

18. januar 2014

UnderCover37

Anonym skriver:

Han behøver jo ikke kende din plan om fx kostume ved jeres date, men bare I er enige om indsatsen så det ikke kommer til at gå en vej og du føler at det kun er dig der gør en indsats

Han vil sikkert også synes det er dejligt at arbejde sammen med dig om at få mere kærlighed ind i hverdagen 

Anmeld

18. januar 2014

Masig

Jeg er enig med UnderCover... I skal først og fremmest sætte jer ned sammen, måske en aften hvor I får passet jeres barn og over en god middag og snakke om hvad I hver især godt kunne tænke jer og hvad der skal til for at pifte det lidt op... Herhjemme kan der også godt gå for meget hverdag i den ind imellem, og så tager vi lige snakken om hvad der gør at vi glemmer hinanden (fx travlt på arbejdet, lidt dårligt humør, osv) og så bliver vi enige om hvad der skal til for at pifte det op igen.... Vi ved efterhånden hvad den anden kan lide nu, så nu er der ikke så meget snak mere, men det er mere et spørgsmål om lige at hive sig selv i nakken og gøre tingene. Ofte er en sød og kærlig SMS nok til lige at få vendt rytmen til den mere romantiske side, andre gange kræver det lidt mere....

Men jeg synes dine ideer er rigtig gode, det behøver ikke være noget stort og voldsomt jo, bare de små ting i hverdagen... Men sæt jer ned og afstem jeres forventninger... Og små overraskelser som et frækt kostume, tror jeg altid er et hit 

Anmeld

18. januar 2014

RosSofi

Ved du hvad, jeg synes, det lyder som en rigtig god ide, at i har planlagt en date sammen. Det er vigtigt at blive ved med, selv om man har kendt hinanden i mange år. Det er også rigtigt sejt, at du er klar på at glemme din egen selvkritiske holdning til din krop og tage et sexet kostume på. er sikker på din mand synes du er smuk og dejlig. Og at han bliver vildt glad.

Savner også dengang man lige havde spontant sex på køkkenbordet, (det har vi vist kun haft to gange siden vi blev forældre og spontant var det aldeles ikke) Men nogen gange er man nok desværre nødt til at leve med at sexlivet ikke er så spontant mere, men det kan godt være rigtigt dejlig og romantisk selv om man planlægger det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.