Fløjte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2014

charlottekri

Hej tøser
Jeg må indrømme at jeg blev en smule forbavset den anden dag, da jeg hørte min søn på 1 år og 3 mdr fløjte og han har gjort det flere gange siden så det var ikke et uheld.

Jeg synes det er helt vildt tidligt at kunne det, men så blev jeg nysgerrig, hvornår kunne jeres poder fløjte? Min ældste var ca 4 år...

Knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Dot D

Jeg kan ikke huske, hvornår Sophie kunne fløjte, men jeg mener, det var omkring tre år. Sophus er fem, og han kan ikke rigtigt knække koden, hi hi...

Din søn har da bare været hurtig til at fornemme, hvordan det skal gøres - sejt...

Anmeld

18. januar 2014

LinLin

Adam på tre kan ikke helt endnu - han prøver når storebror gør det David var vist 4...

Tilgengæld har Adam kunnet knipse siden han var halvandet år - det kanstorebror på syv ikke endnu

Anmeld

18. januar 2014

Pcokate

charlottekri skriver:

Hej tøser
Jeg må indrømme at jeg blev en smule forbavset den anden dag, da jeg hørte min søn på 1 år og 3 mdr fløjte og han har gjort det flere gange siden så det var ikke et uheld.

Jeg synes det er helt vildt tidligt at kunne det, men så blev jeg nysgerrig, hvornår kunne jeres poder fløjte? Min ældste var ca 4 år...

Knus Charlotte

Min er på vej til 7 og kan ikke endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.