Jeg kan som de andre også ane en ganske svag streg på din graviditetstest men jeg undrer mig dog over at du har taget en ægløsningstest også - du har forventet første menstruationsdag i dag ikke?
Så giver det jo ikke meget mening at stille en ægløsningstest i urinen samtidig med en graviditetstest - medmindre du har hørt om andre der kunne teste dem positive ved en graviditet og nogle endda inden på den rigtige test? 
Jeg personligt kunne ikke teste knaldpositivt på ægløsningstests før jeg var omkring 9 uger henne - og det er jo heller ikke det, de er til selvom man kan opleve en reaktion på LH tests da de også reagerer på HCG...
Jeg prøvede kun for sjov et par gange, fordi jeg havde læst om det herinde, og efter jeg havde haft en positiv graviditetstest.
Jeg håber for dig at den svage streg på graviditetstesten bliver tydligere, evt allerede i dag med morgenurin
Og drop ægløsningstesten indtil du evt skal teste efter en ny æglløsning om ca 14 dage - hvilket forhåbentligt ikke bliver nødvendigt 
Anmeld