Forvirret :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Synes altså også jeg kan se starten på streg nr. 2 på gtesten

Jeg testede også knald positivt på en ÆL test, da jeg var gravid..

Ok så må vi bare vente og se hvad den viser næste gang jeg tester. Men er min æggeløsnings test ikke positiv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ok så må vi bare vente og se hvad den viser næste gang jeg tester. Men er min æggeløsnings test ikke positiv ?

Jo, den er.. Men det er den nok fordi du er gravid

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jo, den er.. Men det er den nok fordi du er gravid

Mener du det ? Er det fordi man er gravid

Anmeld

17. januar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Mener du det ? Er det fordi man er gravid

Ja, jeg kender en del der tester positiv på ÆL teste, når de er gravide.

Det gjorde jeg også selv.

Så mon ikke den er der Test med morgen urin i morgen, så får du nok to fine streger.. Kan ikke forestille mig andet

Anmeld

17. januar 2014

Soffy27

Kan også se en lille ekstra streg

Anmeld

17. januar 2014

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Hej piger
Er bare helt på bar bund. Er 3+6 idag og skal teste imorgen. Men så dum som jeg er kan jeg ikke vente, har noget i mig som siger teste test dog, det er ganske forfærdeligt så det gjorde jeg.
Min graviditet test er negativ. Og min æggeløsning er positiv ? Hvordan kan det være !!

Jeg ser en ekstra streg på billedet i midten! Du er da helt sikkert gravid! 

Anmeld

18. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger
Er bare helt på bar bund. Er 3+6 idag og skal teste imorgen. Men så dum som jeg er kan jeg ikke vente, har noget i mig som siger teste test dog, det er ganske forfærdeligt så det gjorde jeg.
Min graviditet test er negativ. Og min æggeløsning er positiv ? Hvordan kan det være !!

Din graviditetstest er meget svagt positiv

Anmeld

18. januar 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg kan godt ane en ekstra streg på g-strengtesten ;-)

Anmeld

18. januar 2014

AnnaK89

Jeg ser altså også en svag streg på din g-test

Anmeld

18. januar 2014

UnderCover37

Jeg kan som de andre også ane en ganske svag streg på din graviditetstest men jeg undrer mig dog over at du har taget en ægløsningstest også - du har forventet første menstruationsdag i dag ikke?

Så giver det jo ikke meget mening at stille en ægløsningstest i urinen samtidig med en graviditetstest - medmindre du har hørt om andre der kunne teste dem positive ved en graviditet og nogle endda inden på den rigtige test?

Jeg personligt kunne ikke teste knaldpositivt på ægløsningstests før jeg var omkring 9 uger henne - og det er jo heller ikke det, de er til selvom man kan opleve en reaktion på LH tests da de også reagerer på HCG... 

Jeg prøvede kun for sjov et par gange, fordi jeg havde læst om det herinde, og efter jeg havde haft en positiv graviditetstest.

Jeg håber for dig at den svage streg på graviditetstesten bliver tydligere, evt allerede i dag med morgenurin  
Og drop ægløsningstesten indtil du evt skal teste efter en ny æglløsning om ca 14 dage - hvilket forhåbentligt ikke bliver nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.