Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige opdaget et hul på min datters flyverdragt. Det er "kun" 2 mm. Nogen gode råd til,at få det fikset? Synes ikke lige, at jeg vil ud og købe en ny flyverdragt pga. et lille hul, men laves skal det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte89 skriver: I sy butikker kan man købe noget til at lappe regntøj mm. Det brugte jeg sidste år. Nogle gange gik det lidt op, men så kom jeg bare noget nyt over. Fungerede fint.
I sy butikker kan man købe noget til at lappe regntøj mm. Det brugte jeg sidste år. Nogle gange gik det lidt op, men så kom jeg bare noget nyt over. Fungerede fint.
Tak, det skal helt sikkert prøves. Ærgeligt med hul på flyverdragten og så lige på numsen.
Tak for hjælpen
MoarHvidovre skriver: Jeg har lige opdaget et hul på min datters flyverdragt. Det er "kun" 2 mm. Nogen gode råd til,at få det fikset? Synes ikke lige, at jeg vil ud og købe en ny flyverdragt pga. et lille hul, men laves skal det.
Jeg har bare syet det i min søns, og den holder tørt indtil videre.
MoarHvidovre skriver: Tak, det skal helt sikkert prøves. Ærgeligt med hul på flyverdragten og så lige på numsen. Tak for hjælpen
modesty skriver: Jeg har bare syet det i min søns, og den holder tørt indtil videre.
Det var også alternativet. Men en anden bruger anbefalede at man kunne købe lapper som var beregnet til regntøj, så det skal helt sikkert prøves
Kender flere der har brugt det her
http://www.friluftsland.dk/dk/shoparticle/tear-aid-universal-repair-tape-type-a/shop/catalog/product/view/24794/tape_og_lapper-2/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128