hvad mener i om frieri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
6 svar
12 synes godt om
17. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg har gået i tanker om at fri til min kæreste på hans fødselsdag ...
men som i nok kan læse er jeg jo kvinden her
jeg tror simpelthen ikke min kæreste har ja undskyld nosser til at turde hehe ..
men hvordan kan en kvinde som jeg gøre det ?
jeg er bange for jeg begynder at stå og tude eller ikke tør i sidste ende..
så hvordan skal jeg gøre? for tror virkelig ikke jeg tør det face to face

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

1234rj

Anonym skriver:

jeg tror simpelthen ikke min kæreste har ja undskyld nosser til at turde hehe ..

Først fedt at DU gør det, men i min verden frier man kun face til face ;-) det skal være nervepirrende og spændende- go for it.

Anmeld

17. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Da jeg spurgte min kæreste om vi skulle forloves gjorde jeg det sådan her:

Der var ankelhøj sne så skrev i sneen ved at trampe det fladt i bogstaver om han ville forloves og til sidst et spørgsmålstegn hvor jeg lavede prikken under så stor at jeg kunne sidde i den på knæ...

jeg vidste at jeg heller ikke ville kunne gennemføre at spørge med ord...

spørgsmålstegnet endte med at være ud for en butik han var meget glad for dengang, og selvom der var lukket da vi gik og jeg lavede snebogstaver så betød det alligevel noget særligt...

det er d. 23 januar 10 år siden

Sne har været et tema i vores forhold så derfor var det bare endnu mere perfekt at det faktisk begyndte at sne med store bløde sneflager da vi gik videre hjem bagefter... og lidt sjovt at det lige nu 10 å senere ser ud til der også vil være sne på den dag

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

1234rj skriver:

Først fedt at DU gør det, men i min verden frier man kun face til face ;-) det skal være nervepirrende og spændende- go for it.

smill tak ..

jeg har en gang spurt ham for sjov hvor han bare svared hvis du opføre dig ordentligt ha ha

så jeg tror og håber han vil sige ja ..

han har desværre haft et mislykket ægteskab før mig, og det har taget mig langggg tid at få et måske ud af ham, før var det bare NEJ jeg er ikke klar, NEJ jeg vil ikke, og så videre ..
men nu der endelig et måske så klynger jeg mig til det og håber han vil hvis jeg tør tage springet og spørge

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Da jeg spurgte min kæreste om vi skulle forloves gjorde jeg det sådan her:

Der var ankelhøj sne så skrev i sneen ved at trampe det fladt i bogstaver om han ville forloves og til sidst et spørgsmålstegn hvor jeg lavede prikken under så stor at jeg kunne sidde i den på knæ...

jeg vidste at jeg heller ikke ville kunne gennemføre at spørge med ord...

spørgsmålstegnet endte med at være ud for en butik han var meget glad for dengang, og selvom der var lukket da vi gik og jeg lavede snebogstaver så betød det alligevel noget særligt...

det er d. 23 januar 10 år siden

Sne har været et tema i vores forhold så derfor var det bare endnu mere perfekt at det faktisk begyndte at sne med store bløde sneflager da vi gik videre hjem bagefter... og lidt sjovt at det lige nu 10 å senere ser ud til der også vil være sne på den dag

åhhh romantisk

Anmeld

17. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

åhhh romantisk

hehe ja

tihi kan ikke lade være med at smile når nogen siger det når de hører om det...

det var ikke specielt planlagt eller noget... men da vi gik hjem havde jeg allerede ringen jeg ville bruge i lommen og det føltes bare helt rigtigt

først gange vi sådan rigtigt snakkede sammen faldt der en lille smule tøsne... da vi havde vores første rigtige "date" sneede det med små flager der blev liggende til næste morgen... Da vi flyttede sammen sneede det på det sidste stykke på sidste tur (vi gik med mine 22 tasker af flere omgange) med små flager der blev der flere dage efter... og ja så lige den dag havde der været nærmest snestorm dagen før så der lå sne over alt hvor vi gik og stod..

kom til at tænke på det netop fordi der lige nu ligger sne udenfor

Anmeld

17. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Hvor er det fedt du vil fri! Har jeg drillet min med at jeg også gør en dag, for tror aldrig han frier.. Min er ik så stor fan af ægteskab, desværre..

Men har desværre ik nogle gode ideer til det.. Men al held og lykke med det Håber på en skøn up-date  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.