Tid til at forsøge med nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
10 svar
2 synes godt om
17. januar 2014

jeanett1988

Vi har i forvejen Melissa på 2 år, og da jeg afslutter uddannelse på mandag føler vi for at forsøge at lave en lillesøster eller bror

Da vi fik Melissa skete det i første forsøg, men vil gerne høre fra jer hvor lang tid der gik inden det lykkedes jer at blive gravid med nr. 2.

Ved godt det er forskelligt fra person til person, men håber på at kunne få en baby engang i slutningen af året

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Sitrani

jeanett1988 skriver:

Vi har i forvejen Melissa på 2 år, og da jeg afslutter uddannelse på mandag føler vi for at forsøge at lave en lillesøster eller bror

Da vi fik Melissa skete det i første forsøg, men vil gerne høre fra jer hvor lang tid der gik inden det lykkedes jer at blive gravid med nr. 2.

Ved godt det er forskelligt fra person til person, men håber på at kunne få en baby engang i slutningen af året

Vi forsøger også at få en mere Vi har en pige på 2 år og 7 mdr. Og vi har prøvet i en cyklus kun... Så vi har tålmodighed endnu Men held og lykke til jer Vi vil også håbe på en efterårs/vinterbaby....

Anmeld

17. januar 2014

jeanett1988

Sitrani skriver:

Vi forsøger også at få en mere Vi har en pige på 2 år og 7 mdr. Og vi har prøvet i en cyklus kun... Så vi har tålmodighed endnu Men held og lykke til jer Vi vil også håbe på en efterårs/vinterbaby....

Mange tak Også held og lykke til jer Krydser fingre for det lykkedes hurtigt

Anmeld

17. januar 2014

(august)

Her er vores historie brugte 4 år på nr. 1, 1 forsøg på nr. 2, og 3mdr på nr. 3.

Held og lykke med pb.

Anmeld

17. januar 2014

miss freja

Vi har brugt 6 måneder på at blive gravide med nr. 2. 

Anmeld

17. januar 2014

LinLin

1. Gang: 7-8 mdr
2. 4 mdr (endte i sa)
3. Tre uger

Anmeld

17. januar 2014

Rødhætte

jeanett1988 skriver:

1.gang: 7 mdr

2.gang: 3 mdr

Anmeld

17. januar 2014

mbbuch

jeanett1988 skriver:

Fik min søn i første forsøg og venter nu tvillinger som har taget ca. 5-6 mdr...

Anmeld

17. januar 2014

Mor til Ella

jeanett1988 skriver:

Blev gravid i andet forsøg men endte med en SA.

Blev gravid måneden efter igen

Så 3 mdr.

Anmeld

17. januar 2014

lineog4

1.gang:ups 

2. Gang: 1. Forsøg

3. gang: 1. Forsøg

4. Gang: ups

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.