dumme kvalme og sult

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. januar 2014

Anonym trådstarter

den kvalme er godt slem idag :0( har også ofte hovedpine :/
og mega træt om morgen det helt åndsvagt!

4 dage til mens, men har ikke lavet andet her på det sidste end at vågne om natten for at æde ellers blev jeg dårlig om morgen er jeg også begyndt at blive helt svimmel hvis jeg ikke spiser, plejer aldrig at være sulten om morgen eller få kvalme svimmelhed af ikke at spise morgenmad

mit udflåde lugter også meget sødeligt her for tiden, ved ikke om i andre oplever det?

nå mens hvis ikke der ikke er gevinst så har vi prøvet i 8 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

den kvalme er godt slem idag :0( har også ofte hovedpine :/
og mega træt om morgen det helt åndsvagt!

4 dage til mens, men har ikke lavet andet her på det sidste end at vågne om natten for at æde ellers blev jeg dårlig om morgen er jeg også begyndt at blive helt svimmel hvis jeg ikke spiser, plejer aldrig at være sulten om morgen eller få kvalme svimmelhed af ikke at spise morgenmad

mit udflåde lugter også meget sødeligt her for tiden, ved ikke om i andre oplever det?

nå mens hvis ikke der ikke er gevinst så har vi prøvet i 8 mdr

Sådan har jeg det også nogen gange med det skyldes ikke graviditet. Hos mig skyldes det lavt blodsukker, lav blodprocent, eller lignende.

Jeg krydser selvfølgeligt fingre for at det er en lille bebs Men synes du lige skulle tage et smut ned om lægen for god ordens skyld, det andet kan blive meget ubehageligt.

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Sådan har jeg det også nogen gange med det skyldes ikke graviditet. Hos mig skyldes det lavt blodsukker, lav blodprocent, eller lignende.

Jeg krydser selvfølgeligt fingre for at det er en lille bebs Men synes du lige skulle tage et smut ned om lægen for god ordens skyld, det andet kan blive meget ubehageligt.

laver ikke andet end sygehus og læger :/
det ikke lavt blodsukker eller noget, det er målt
bumbum, ilter også mit blod fint og alt ser godt ud..
kan da godt huske da jeg ventede min søn blev jeg faktisk meget syg

men tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.