Tykke leggins.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
13 svar
1 synes godt om
16. januar 2014

C8

Hvor kan man købe dem henne? De fleste er nærmest gennemsigtig og går i stykker i sømmet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

MorDk

C8 skriver:

Hvor kan man købe dem henne? De fleste er nærmest gennemsigtig og går i stykker i sømmet.

Til børn eller?

Anmeld

16. januar 2014

C8

MorDk skriver:

Til børn eller?

Mig selv

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

C8 skriver:

Mig selv

Ahhhr....

I H&M ved jeg da man kan få nogle... Har du kigget der?

Anmeld

16. januar 2014

C8

MorDk skriver:

Ahhhr....

I H&M ved jeg da man kan få nogle... Har du kigget der?

Synes de kommer til at sidde løst/ elastikken bliver slap efter at have haft dem på i en dag lige indtil de bliver vasket

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

C8 skriver:

Synes de kommer til at sidde løst/ elastikken bliver slap efter at have haft dem på i en dag lige indtil de bliver vasket

Øv håber nogle har et bedre råd... 

Anmeld

16. januar 2014

C8

MorDk skriver:

Øv håber nogle har et bedre råd... 

Men du skal have tak Må prøve at se om de har en anden model hvor de vil sidde bedre

Anmeld

16. januar 2014

ano14316

C8 skriver:

Følger lige med... Skulle finde nogen nytårs aften.. Det var simpelthen ikke til..

Anmeld

16. januar 2014

marieo

man kan ofte i føtex eller bilka få sådan nogle termo-leggins .. de er virkelig rare om vinteren. ellers plejer jeg at købe uld strømpebukser i H&M

Anmeld

16. januar 2014

Zelinasmor

Føtex og Bilka har tit nogle lidt tykkere der ikke går i stykker. Jeg HADER H&Ms leggings. Har haft 3 forskellige par derfra. De har holdt maks 3 vaske på 40grader og så er der små huller i syningerne Både ved underbenene, lårene og bagpå. (Det må hellere siges jeg altid køber et nr. Større end jeg er da jeg hader tætsiddende leggings, så det er ikke fordi de bliver udvidet) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.