Får dine indlæg rellevante besvarelser og ping-pong debat ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Synes du at du får svar og der skabes debat om de indlæg du opretter, og ligeledes tilbagemeldinger på de svar du skriver i andres indlæg ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

748 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

JustAnotherName

Jeg er bare nysgerrig for at høre, om folk generelt er glade for at skrive i de forskellige forum, og om den generelle holdning er, at der er masser af ping-pong debat alle brugere imellem?
Eller om det ofte er de samme brugere der går igen i alle debatterne? ....Fred være med at nogen er med overalt - men i såfald, svarer man så ALLE eller kun en intern gruppe mennesker?
Eller om der er mange der synes det er tamt at sidde og skrive et indlæg/svar og det så bare så uhørt hen...?

Hvordan synes I generelt det er at skrive indlæg og debattere herinde ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

mariamiss6

For vi er både og, og hverken, enten eller........................ den der sang du ved nok.... og du kan nu sparke dig selv bagi for nu har jeg den på hjernen    

men hvad det er da bedre end den anden sang jeg har haft på hjernen de sidste 2 dage..... monday, tuesday, wednesday, thursday, friday, saturday, suuuuunday....oh fuck den har irriteret mig men det der er aller mest irriterende er at jeg ikke engang ved om de synger alle dagene, elle rom en af dagen er skiftet ud med et andet ord.....

nåh anyways, mit svar blev hverken enten eller.... for jeg synes det svinger meget, der er altid mindst 1 svar, men om det er brugbart og relevant, eller bare et tillykke, eller sur røv, eller nåh, det er så forskelligt synes jeg...... andre gange er der godt gang i den, og folk svarer hurtigere end man kan nå at læse det hele, og svare tilbage, før der er 3 nye svar og modspørgsmål, at tage stilling til....

Anmeld

1. august 2009

JustAnotherName

mariamiss6 skriver:

For vi er både og, og hverken, enten eller........................ den der sang du ved nok.... og du kan nu sparke dig selv bagi for nu har jeg den på hjernen    

men hvad det er da bedre end den anden sang jeg har haft på hjernen de sidste 2 dage..... monday, tuesday, wednesday, thursday, friday, saturday, suuuuunday....oh fuck den har irriteret mig men det der er aller mest irriterende er at jeg ikke engang ved om de synger alle dagene, elle rom en af dagen er skiftet ud med et andet ord.....

nåh anyways, mit svar blev hverken enten eller.... for jeg synes det svinger meget, der er altid mindst 1 svar, men om det er brugbart og relevant, eller bare et tillykke, eller sur røv, eller nåh, det er så forskelligt synes jeg...... andre gange er der godt gang i den, og folk svarer hurtigere end man kan nå at læse det hele, og svare tilbage, før der er 3 nye svar og modspørgsmål, at tage stilling til....

Neeeiiiii !!!! Den forbistrede reklame-jingle florerer også tit i hovedet på mig....
monday, tuesday, wednesday, thursday, friday, saturday, suuuuunday
SÅ SELV TAK !!! .....Nu kan jeg så ligge og humme på dén indtil jeg falder i søvn     ......

Jeg har også selv svaret - både og, hverken, enten, eller....
(vi er for unge til at elske og for gamle til at slås, der er ingen der har rigtigt brug for os)     

Jeg synes egentlig selv lidt af alle svarmulighederne ....hehe.

Anmeld

1. august 2009

JustAnotherName

Kom endelig med begrundelser eller en forklaring på jeres stemme....  

Anmeld

1. august 2009

Sweet1978

Ja jeg er godt tilfreds og takker også gerne dem der kommer med de gode svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.