får man det eller skal man betale ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
10 svar
2 synes godt om
16. januar 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Hejsa. 

Når jeg engang skal være gravid skal jeg tilbydes IVF behandling efter læges anvisning. 

Når det er lægen der har skrevet til i min journal er det så noget jeg vil komme til at betale for eller er det noget man "får" når jeg ikke kan selv. 

Det ikke fordi jeg ikke vil betale selv vil bare gerne høre fra andre der ikke selv har kunnet om det er noget i selv har betale eller det offentlige har betalt ?  

Håber på en god tone. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

esioul

SANIE89 skriver:

Hejsa. 

Når jeg engang skal være gravid skal jeg tilbydes IVF behandling efter læges anvisning. 

Når det er lægen der har skrevet til i min journal er det så noget jeg vil komme til at betale for eller er det noget man "får" når jeg ikke kan selv. 

Det ikke fordi jeg ikke vil betale selv vil bare gerne høre fra andre der ikke selv har kunnet om det er noget i selv har betale eller det offentlige har betalt ?  

Håber på en god tone. 

Du får 3 IVF forsøg

Og så er der hvis noget med at hvis der er æg i overskud der kan fryses ned, kan du bruge dem også.

Anmeld

16. januar 2014

esioul

SANIE89 skriver:

Hejsa. 

Håber på en god tone. 

Forudsat at i ikke har nogen fælles børn

Anmeld

16. januar 2014

1234rj

SANIE89 skriver:

Hejsa. 

Håber på en god tone. 

Staten betaler en stor del, når du kommer over egenbetaling på 3000+ :-)

Vi betalte ca 10.000kr for to reagensglas forsøg inkl. Hormoner, piller, sprøjter osv :-)

Anmeld

16. januar 2014

SANIE89

3 forsøg som jeg ikke skla betale ? og hvis der er æg i overskud kan de også bruges uden jeg skla betale ?

Hvis ikke noget af det lykkedes er det på min regning ?

Undskyld mine mange spørgsmål og det lyder måske forkert og som om jeg bare vil ha og ha men det ikke sådan jeg mener det  

Anmeld

16. januar 2014

1234rj

1234rj skriver:

Staten betaler en stor del, når du kommer over egenbetaling på 3000+ :-)

Vi betalte ca 10.000kr for to reagensglas forsøg inkl. Hormoner, piller, sprøjter osv :-)

Og som en anden skriver, kun hvis i ikke har fælles børn :-) du må gerne sende pb hvis du har spørgsmål omkring behandling/fremgangsmåde/undersøgelser osv :-)

Anmeld

16. januar 2014

SANIE89

Vi har ingen fælles børn. kæresten har en pige fra tidligere. 

Det er mine æggestokke der er dårlige derfor mener lægen ikke jeg kan selv og skal derfor tilbydes IVF når tiden er. 

Anmeld

16. januar 2014

esioul

SANIE89 skriver:

3 forsøg som jeg ikke skla betale ? og hvis der er æg i overskud kan de også bruges uden jeg skla betale ?

Hvis ikke noget af det lykkedes er det på min regning ?

Undskyld mine mange spørgsmål og det lyder måske forkert og som om jeg bare vil ha og ha men det ikke sådan jeg mener det  

Ja, altså du skal selv betale medicin, men de 3 forsøg er gratis, og derefter er det egenbetaling.

Jeg mener dog ikke det koster noget at gøre brug af fryseæg, men det er der helt sikkert andre herinde der ved

Anmeld

16. januar 2014

SANIE89

Super tak for svar. Har prøvet at skrive privat til hende der tilbød det lidt nemmere at spørge om betaling osv privat Kan nemt lyde forkert  

Anmeld

16. januar 2014

pussekat

esioul skriver:

Ja, altså du skal selv betale medicin, men de 3 forsøg er gratis, og derefter er det egenbetaling.

Jeg mener dog ikke det koster noget at gøre brug af fryseæg, men det er der helt sikkert andre herinde der ved

hejsa
hun skal hele ikke betalt for at bruge hende fryseæg
og vis hun bliv gravid på et af førsøg må man også bruge sig æg man her i fryse også og man her 5 år at bruge dem i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.