øv selv om jeg godt viste jeg ikke ville få jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2014

san

Jeg er lykkelig gravid med mit første barn men men men....

Sagen er den at jeg har søgt job, der hvor jeg er i et barselsvikariat, og har været der i halvanden år. De søgte 2 pædagoger. De ved godt på min arbejdsplads at jeg er gravid... Var så til samtale i går og fik det desværre ikke, viste godt jeg ikke ville få det, da de ved at jeg er gravid. De sagde selvf ikke, du får desværre ikke stillingen fordi du er gravid, men kom med en anden grund, selvom det er min graviditet der gør at jeg ikke har fået det.. Jeg har selvf vist hele tiden at jeg ikke ville få det, men alligevel blev jeg simpelthen så skuffet og ked af det, for jeg er super glad for at være der. øv øv øv kan jeg kun sige, ved ikke hvad jeg vil med mit oplæg, bare lufte lidt ud

Hilsen en lykkelig gravid, men sur og trist disse dage....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Sandratoft

san skriver:

Sagen er den at jeg har søgt job, der hvor jeg er i et barselsvikariat, og har været der i halvanden år. De søgte 2 pædagoger. De ved godt på min arbejdsplads at jeg er gravid... Var så til samtale i går og fik det desværre ikke, viste godt jeg ikke ville få det, da de ved at jeg er gravid. De sagde selvf ikke, du får desværre ikke stillingen fordi du er gravid, men kom med en anden grund, selvom det er min graviditet der gør at jeg ikke har fået det.. Jeg har selvf vist hele tiden at jeg ikke ville få det, men alligevel blev jeg simpelthen så skuffet og ked af det, for jeg er super glad for at være der. øv øv øv kan jeg kun sige, ved ikke hvad jeg vil med mit oplæg, bare lufte lidt ud

Øv!  

til dig

Anmeld

16. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kan godt forstå du er skuffet...

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

san skriver:

For noget spændene dukker op snart

Anmeld

16. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender det kun alt for godt fra min første graviditet! Øv bøv  For at du finder et fedt job efter barsel! Vh stine

Anmeld

16. januar 2014

san

tak alle sammen skal bare lige vende mig til tanken, og så skal jeg nok nyde at skulle gå hjemme og gøre klar til lille manden ankommer..

Ringet så til jobcentret i dag fordi jeg gerne ville have 6 ugers selvvalgs kursus, så jeg ikke bare går herhjemme og glor.. men nææ  nej, jeg skal så havde været ledig i noget uger før jeg må få det... jamen så går jeg da bare hjemme indtil min barsel starter om 3 mdr... Hurra for det, mig som ellers gerne vil ud, og i gang med lidt til CV'et...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.