Husk at tænk på at en iPhone har adgang til app-store hvor barnet kan kæbe ting for rigtige penge, samt at i de fleste spil kan man købe ekstra point for rigtig penge, så det er vigtigt at du holder koden til app store skjult for at dit kredit kort ikke lige pludselig sige -5000 som jeg har hørt nogle forældre har været ude for. iPhone kræver at man tilknytter et kreditkort, ved dog ikke om man kan slå det fra efter opstart af telefon.
Når det så er sagt så synes jeg måske det er lidt tidligt at starte ud med en iPhone, den billigste koster 2500kr u. Abo. Men så snakker vi glas på skærm og bag side af telefonen, som går lidt lettere i stykker end fx HTc eller Samsung hvor skærmen er lavet af en slags plastik der følelse som glas, men holder lidt bedre. Man kan selvfølgelig altid være uheldig. Jeg har stået i butik i 2 år og solgte telefoner, og må indrømme at jeg ikke kunne lade hver med at tænke "hold da helt kæft" når en mor eller far kom ind for at købe iPhone til 4000 til deres 10-årige.
Men det er selvfølgelig dit barn og dit valg, husk app store og så et godt cover der kan bestykke telefonen hvis hun skulle være uheldig at tabe den.
Anmeld