Bange for dagplejestart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
7 synes godt om
15. januar 2014

Stine1989

Hej piger
Ja som overskriften lyder er jeg hunde bange for min søn skal starte i dagpleje !

Han fik tildelt dp plads igår og skal være ved en hvor manden os er dagplejer og de har 8 børn !

Jeg er så bange for alt går galt jeg tænker galt i Halsen, hab slår sig hårdt - de ikke ser efter ham! Min mave fornemmelse er så dårlig ;(

Hvad skal jeg dog gøre for at slå det væk ? ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Aabye

Stine1989 skriver:

Hej piger
Ja som overskriften lyder er jeg hunde bange for min søn skal starte i dagpleje !

Han fik tildelt dp plads igår og skal være ved en hvor manden os er dagplejer og de har 8 børn !

Jeg er så bange for alt går galt jeg tænker galt i Halsen, hab slår sig hårdt - de ikke ser efter ham! Min mave fornemmelse er så dårlig ;(

Hvad skal jeg dog gøre for at slå det væk ? ;(

Hvis du har en dårlig mavefornemmelse så skal du ikke sende din dreng i dagpleje der. Så skal du finde en anden dagpleje.. 

Anmeld

15. januar 2014

Karina84

Min den store er hos en hvor de begge er dagplejere og det har været super... 

Tænk paa som at der er større chance for at der er nogen paa hans alder han kan lege med, selvom der er et barn eller to syge, saa er der stadig børn at lege med osv. 

De skal jo stadig se efter deres børn og være til stede, og jeg ser det faktisk lidt som en fordel. Skal et barn skiftes, vil der stadig være en voksen til at se efter de andre imens.

Anmeld

15. januar 2014

Mum33

Er det dårlig fornemmelse overfor stedet eller er det situationen du er utryg ved? 

For er det stedet, synes jeg du skal stole på din intuition, men er du utryg ved at sende ham afsted, vil jeg sige det er helt normalt, og at det går over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.