Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja så ringede lægen tilbage til mig med alle blodprøve svarene... Der var taget for infektion, lymfocytter, blodplader, blod procent og meget mere.... Og alt så suuuuuper fint ud.....
Så hvorfor mine lår ser sådan ud må forblive er mysterium
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sandramor skriver: ja så ringede lægen tilbage til mig med alle blodprøve svarene... Der var taget for infektion, lymfocytter, blodplader, blod procent og meget mere.... Og alt så suuuuuper fint ud..... Så hvorfor mine lår ser sådan ud må forblive er mysterium
Super. Læste den anden tråd og får det altid dårligt når jeg læser om blå mærker. Havde en til genoptræning, som havde fået et blåt mærke, hvor det viste sig at være leukæmi, så er helt lettet over at du er sund og rask.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Noahmor skriver: Super. Læste den anden tråd og får det altid dårligt når jeg læser om blå mærker. Havde en til genoptræning, som havde fået et blåt mærke, hvor det viste sig at være leukæmi, så er helt lettet over at du er sund og rask.
Ja og det læste jeg også flere historier om så blev pludselig selv nervøs
Men det er ihvertfald udelukket så det var dejligt
Chrizta skriver: Dejligt alt så fint ud.Jeg får selv meget nemt blå mærker og de samme gør min søster :-)
Dejligt alt så fint ud.Jeg får selv meget nemt blå mærker og de samme gør min søster :-)
Jaah det gør jeg så åbenbart også... Det er blevet værre eller ja får det lettere efter fødslen af mit 2 barn....
Men en ja det må jeg så bare leve med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128