Hvor mange er blevet gravide med inseminering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Fru Ebied

Lillemy skriver:

kan være det er et godt tegn?

Så er det imorgen du skal teste. Er du nervøs/spændt?

Jeg røg i scanning i søndags pga voldsomme smerter. De mente det var en cyste der var sprunget..., nå men de skannede mig og gynærkologen mente bestemt ikke jeg er gravid.  

Min slimhinde var kun knap 7 cm tyk.. 

Nu gider jeg ikke engang teste fredag, jeg vil bare gerne have min mens så vi kan komme igang igen..

Krydser fingre for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Lillemy

Fru Ebied skriver:

Så er det imorgen du skal teste. Er du nervøs/spændt?

Jeg røg i scanning i søndags pga voldsomme smerter. De mente det var en cyste der var sprunget..., nå men de skannede mig og gynærkologen mente bestemt ikke jeg er gravid.  

Min slimhinde var kun knap 7 cm tyk.. 

Nu gider jeg ikke engang teste fredag, jeg vil bare gerne have min mens så vi kan komme igang igen..

Krydser fingre for dig

Øv for dig :-( Hvordan havde du ondt?

Jeg havde ondt 8 dage før testdag med menssmerter som går helt ned i lårerne og stik i armhulen....

Og har lige testet negativt... på min 5. insemination. ØV ØV ØV

Anmeld

22. januar 2014

Fru Ebied

Lillemy skriver:

Øv for dig :-( Hvordan havde du ondt?

Jeg havde ondt 8 dage før testdag med menssmerter som går helt ned i lårerne og stik i armhulen....

Og har lige testet negativt... på min 5. insemination. ØV ØV ØV

Øv ØV Øv, har du børn i forvejen?

Hvordan bliver du stimuleret?

Jeg havde voldsomt ondt nederst i underlivet, kunne slet ikke stå oprejst.

Nu venter jeg bare på min mens, så vi kan komme igang igen.

I skal vel også bare prøve igen?

Kram fra mig

Anmeld

22. januar 2014

Lillemy

Fru Ebied skriver:

Øv ØV Øv, har du børn i forvejen?

Hvordan bliver du stimuleret?

Jeg havde voldsomt ondt nederst i underlivet, kunne slet ikke stå oprejst.

Nu venter jeg bare på min mens, så vi kan komme igang igen.

I skal vel også bare prøve igen?

Kram fra mig

Ja nu skal vi bare ha vores mens- så er det på den igen. Jeg har jo fået 5 ins. så er sendt videre til IVF, så skal ringe og tilmelde mig på riget når jeg får min mens... Men der er vist ofte ikke lige plads når man ringer. Synes det virker vildt drastisk at skulle til IVF, når de siger man er helt perfekt

det var dit første forsøg ikke? Har du normalt ondt mellem ÆL og mens? Ellers kan det jo være pga pillerne.

Jeg får pergotime- en om dagen i fem dage og en ovitrelle før ægløsning. Synes bare det virker lidt sløset, at de bare har givet mig fem ens behandlinger uden at ændre i dosis eller høre efter hvad jeg fortæller; at jeg har virkelig ondt mellem ÆL og mens med vilde smerter der stråler ned i benene

Anmeld

24. januar 2014

Fru Ebied

Jamen hvorfor har du ikke krævet at få anden behandling? 

De virker da totalt ligeglade..

Jeg har netop talt med vores læges sekretær idag, jeg skal også bare have samme behandling igen. Godt nok anden gang, men jeg lavede kun et æg der ikke var helt stort nok.

jeg testede igår aftes, testen var bragene negativ. Jeg har ikke fået mens idag, så hvis ikke det komme skal jeg teste igen om to dage. Synes dog jeg kan mærke det er på vej.

Anmeld

24. januar 2014

Fru Ebied

Lillemy skriver:

Ja nu skal vi bare ha vores mens- så er det på den igen. Jeg har jo fået 5 ins. så er sendt videre til IVF, så skal ringe og tilmelde mig på riget når jeg får min mens... Men der er vist ofte ikke lige plads når man ringer. Synes det virker vildt drastisk at skulle til IVF, når de siger man er helt perfekt

det var dit første forsøg ikke? Har du normalt ondt mellem ÆL og mens? Ellers kan det jo være pga pillerne.

Jeg får pergotime- en om dagen i fem dage og en ovitrelle før ægløsning. Synes bare det virker lidt sløset, at de bare har givet mig fem ens behandlinger uden at ændre i dosis eller høre efter hvad jeg fortæller; at jeg har virkelig ondt mellem ÆL og mens med vilde smerter der stråler ned i benene

Spændende med den videre behandling.. Jeg skal tabe mig ca 20 kilo før det bliver en mulighed for os.

Anmeld

24. januar 2014

Lillemy

Fru Ebied skriver:

Spændende med den videre behandling.. Jeg skal tabe mig ca 20 kilo før det bliver en mulighed for os.

Jeg fik min mens i dag og ringede så til Riget som aftalt- men de havde ikke plads til os og nok heller ikke i næste cyklus.

Hvordan kan det være at du skal tabe dig før IVF. Er der andre regler end ins?

Anmeld

24. januar 2014

Fru Ebied

Lillemy skriver:

Jeg fik min mens i dag og ringede så til Riget som aftalt- men de havde ikke plads til os og nok heller ikke i næste cyklus.

Hvordan kan det være at du skal tabe dig før IVF. Er der andre regler end ins?

Nej, det er fordi den private læge vi går ved er ligeglad, men vi er nødt til at få ivf gennem da offentlige da vi ikke har råd til selv at betale de 20000 pr gang. 

Øv at de ikke har plads til jer.

Er det meget normalt at mens først kommer på 16 dagen? Min er nemlig ikke kommet idag - men kan mærke den er på vej.

min læge sagde bare den normalt var ret præcis med 14 dage efter insemination.

Du har jo noget mere erfaring end mig..

Blev du scannet inden en ny omgang med pergotime for at se om du har vandcyster?

Det skal jeg ikke, men ved at jeg har et par pænt store cyster ( dem så de til scanning i søndags ). Og sådanne et par stykker kan være skyld i jeg ikke kan blive gravid Læste jeg lige. 

Synes de virker useriøse og ret ligeglad hvor jeg er. En ren pengemaskine.

Anmeld

30. januar 2014

Lillemy

Fru Ebied skriver:

Nej, det er fordi den private læge vi går ved er ligeglad, men vi er nødt til at få ivf gennem da offentlige da vi ikke har råd til selv at betale de 20000 pr gang. 

Øv at de ikke har plads til jer.

Er det meget normalt at mens først kommer på 16 dagen? Min er nemlig ikke kommet idag - men kan mærke den er på vej.

min læge sagde bare den normalt var ret præcis med 14 dage efter insemination.

Du har jo noget mere erfaring end mig..

Blev du scannet inden en ny omgang med pergotime for at se om du har vandcyster?

Det skal jeg ikke, men ved at jeg har et par pænt store cyster ( dem så de til scanning i søndags ). Og sådanne et par stykker kan være skyld i jeg ikke kan blive gravid Læste jeg lige. 

Synes de virker useriøse og ret ligeglad hvor jeg er. En ren pengemaskine.

Undskyld det sene svar- havde simpelthen ikke set du havde skrevet? Hvor går du henne? Jeg går hos CFC og føler det på samme måde!

De hormoner man får kan umiddelbart godt rykke mensen lidt... Og din er sikkert kommet nu?

Min kommer altid meget præcis, men har hørt om flere hvor hormonerne har påvirket den.

Jeg har aldrig prøvet at have cyster. Men i de første cyklusser blev jeg scannet på 3. mens dag fast... før jeg fik udleveret Pergotime. Det er de dog gået væk fra på min klinik, så de scanner et par dage før formodet ægløsning.

Jeg har fået lov til at få en 6. ins. pga der ikke var plads til mig på IVF. Og denne gang prøver de at gribe det lidt anderledes an, og har scannet mig på dag 7 og udleveret gonal F.

Håber det går godt!

Anmeld

5. februar 2014

Fru Ebied

Lillemy skriver:

Undskyld det sene svar- havde simpelthen ikke set du havde skrevet? Hvor går du henne? Jeg går hos CFC og føler det på samme måde!

De hormoner man får kan umiddelbart godt rykke mensen lidt... Og din er sikkert kommet nu?

Min kommer altid meget præcis, men har hørt om flere hvor hormonerne har påvirket den.

Jeg har aldrig prøvet at have cyster. Men i de første cyklusser blev jeg scannet på 3. mens dag fast... før jeg fik udleveret Pergotime. Det er de dog gået væk fra på min klinik, så de scanner et par dage før formodet ægløsning.

Jeg har fået lov til at få en 6. ins. pga der ikke var plads til mig på IVF. Og denne gang prøver de at gribe det lidt anderledes an, og har scannet mig på dag 7 og udleveret gonal F.

Håber det går godt!

Jeg har faktisk ikke fået mens endnu... Underligt! Snart 3 uger over tid. Har fået taget en blodprøve og jeg er ikke gravid. Min mens har været meget regelmæssig det sidste år.

Vi går hos en der hedder Anders Faurskov i Ålborg.

Hvor fedt i har fået endnu en insemination, håber så meget det lykkedes denne gang. Fedt at i endelig prøver noget andet. 

Krydser hvad der krydses kan. Hvornår har du testdag? 

K.H. Ane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.