Spørgsmål ang babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. januar 2014

sulo

Hvad gør man hvis han gylper? og nogen der ved hvor man køber badebukser billigt omkrin kolding storcenter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Mimic

sulo skriver:

Hvad gør man hvis han gylper? og nogen der ved hvor man køber badebukser billigt omkrin kolding storcenter?

bilka kolding har badebleer

der er ikke den store chaance for at han gylper, med mindre han lige har spist , det var hvad jeg fik at vide da vi startede i slotssøbadet

Anmeld

15. januar 2014

sulo

Mimic skriver:

bilka kolding har badebleer

der er ikke den store chaance for at han gylper, med mindre han lige har spist , det var hvad jeg fik at vide da vi startede i slotssøbadet

Ja ved at bilka har bade bleer, men på slotssøbadets hjemmeside, forlanger de at de også har bade bukser på.

ang gylpning, min søn kan gylpe hele tiden, dog er det normalt klart det der kommer, 1 time+ efter at han har spist

Anmeld

15. januar 2014

Lukas&Liam<3

Man "fanger" bare gylpen i en "skål" med hånden og smider det ud til siden i de der riste hvor vandet også ryger ned.

Anmeld

15. januar 2014

mommy1991

sulo skriver:

Du kan ikke gøre så meget Leander har også gylpet et par gange, sådan er det bare. 

Anmeld

15. januar 2014

sulo

emmagirl skriver:

Du kan ikke gøre så meget Leander har også gylpet et par gange, sådan er det bare. 

Mange tak for svar

Anmeld

15. januar 2014

Louises

Jeg har haft min datter med i slotsøbadet flere gange hvor hun faktisk gylper hver gang. Prøver at fange det med hånden og får en livredder til at give mig noget papir så jeg lige kan tørre det af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.