Clearblue digital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved det godt! Burde ikke have testet allerede, men føler mig gravid og kan ikke vente med at få det be- eller afkræftet..

Er i dag ca. 3+4 og skulle selvfølgelig forsøge mig med en test, selvom jeg havde lovet mig selv at vente til weekenden.

Tog en clearblue digital, der lover at 86% kan få en positiv test på dette tidspunkt - jeg var så ikke en af dem 

Har de seneste par dage haft meget rumsteren i maven og murren i underlivet - PRÆCIS ligesom da jeg var gravid for snart 2½ måned siden (endte i en SA). Derudover har jeg konstant lettere ømme bryster, men det er nu mest min konstante "ondt i maven", der har vækket min mistanke.

Så hvad mener I piger, er der stadig en chance? Hvad er jeres erfaringer med Clear blue digital? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Jeg ved det godt! Burde ikke have testet allerede, men føler mig gravid og kan ikke vente med at få det be- eller afkræftet..

Er i dag ca. 3+4 og skulle selvfølgelig forsøge mig med en test, selvom jeg havde lovet mig selv at vente til weekenden.

Tog en clearblue digital, der lover at 86% kan få en positiv test på dette tidspunkt - jeg var så ikke en af dem 

Har de seneste par dage haft meget rumsteren i maven og murren i underlivet - PRÆCIS ligesom da jeg var gravid for snart 2½ måned siden (endte i en SA). Derudover har jeg konstant lettere ømme bryster, men det er nu mest min konstante "ondt i maven", der har vækket min mistanke.

Så hvad mener I piger, er der stadig en chance? Hvad er jeres erfaringer med Clear blue digital? 

Jeg tog en Clearblue, da jeg ville være 3+5 eller 6 henne og den viste ikke gravid. Men jeg er altså nu 37+3 henne idag, så ved nogen af os gælder de der procenter altså ikke. 

Testede positiv på en billig fra Rema 3 dage senere. 

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Jeg tog en Clearblue, da jeg ville være 3+5 eller 6 henne og den viste ikke gravid. Men jeg er altså nu 37+3 henne idag, så ved nogen af os gælder de der procenter altså ikke. 

Testede positiv på en billig fra Rema 3 dage senere. 

Er glad for at høre, at der er andre, som har oplevet noget lignende 

Anmeld

15. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg testede positivt, men jeg var så også 5 dage over testdag faktisk, for jeg havde ikke lige forventet at være gravid

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Jeg testede positivt, men jeg var så også 5 dage over testdag faktisk, for jeg havde ikke lige forventet at være gravid

Det var da en dejlig overraskelse så 

Anmeld

15. januar 2014

elskeratværemor

Jeg testede 17 dage efter æggeløsning positiv med clearblue digital testen. .. men selvsamme dag kunne nettos teste og vise positiv,  så tror de er lige gode disse modeller:-)

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

sus1987 skriver:

Jeg testede 17 dage efter æggeløsning positiv med clearblue digital testen. .. men selvsamme dag kunne nettos teste og vise positiv,  så tror de er lige gode disse modeller:-)

Super! Har også tænkt mig at tage en alm. test i overmorgen - så håber vi, at den er positiv i stedet 

Anmeld

15. januar 2014

elskeratværemor

Jeg krydser  ihvertfald fingre for dig :-) 

Anmeld

15. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det var da en dejlig overraskelse så 

Hehe ja!
Håber du kan teste positivt når du når testdagen!

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Hehe ja!
Håber du kan teste positivt når du når testdagen!

TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.