Vi holdt hvad nogen måske ville kalde et sparebryllup, men for os var det bare det bryllup vi gerne ville have.
Vi blev gift på rådhus, hvor alle de der havde lyst kunne komme - der kom en del flere end vi havde forventet. Kørslen fra her til Rådhus var i Christiniacykel med vores børn.
jeg havde købt en billig kjole (fordi det var den jeg kunne lide for min mor betalte) og dyrt undertøj 
Vi havde plads her hjemme til de mellem 50-60 mennesker der var inviteret til åben hus - folk sad på puder, madrasser og stole som det nu passede, børn legede, solen skinnede, og vi bare hyggede.
Vi tog på ferie med min mor til sicilien ugen efter en kombi af bryllupsrejse og hendes 60 års fødselsdag.
Det var ikke stort, men det var os - alle gæsterne sagde det ikke kunne have været anderledes når nu det var os. Nå ja og så havde vi valgt min mors afdødes kærestes fødselsdag som havde betydet noget for de fleste voksne der var tilstede....
Eneste traditionelle var en brudebuket, den havde jeg krævet fordi den skulle på vores datters grav når vi var blevet gift, for hun var grunden til jeg krævede at blive gjort til kone ;-)
Kan desværre ikke lige nu finde vores fine bryllupsbillede, men kun et af mig selv - der kan man i hvert fald se jeg var lykkelig ;-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld