Allergifremkaldende vådservietter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
14 svar
17 synes godt om
15. januar 2014

Rikke2404

Måtte lige dele det her med jer, efter som jeg lige havde læst det.
Havde selv lige købt et par pakker - de er hermed kasseret!

http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/f orbrugerkemi/ECE2181123/coop-kasserer-allergifremk aldende-vaadservietter/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

efter at have prøvet dem ved jeg godt de ikke var gode for ham.. alt for meget parfume og han blev rød og irriteret af dem...

men at de ligefrem rent faktisk nu er kaldt tilbage er skræmmende...

er glad for hans hud reagerede så vi stoppede med at bruge dem

Specielt når der løber tendens til allergi i mandens familie...

Anmeld

15. januar 2014

mommy1991

Rikke2404 skriver:

http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/f orbrugerkemi/ECE2181123/coop-kasserer-allergifremk aldende-vaadservietter/

Ja, Huggies er desværre noget l*rt!!! 

Jeg bruger dem fra Rema1000, og de er fantastiske og ovenikøbet Astma- og allergimærket og svanemærket.. 

Anmeld

15. januar 2014

Pcokate

Fejl

Anmeld

15. januar 2014

Rikke2404

emmagirl skriver:

Ja, Huggies er desværre noget l*rt!!! 

Jeg bruger dem fra Rema1000, og de er fantastiske og ovenikøbet Astma- og allergimærket og svanemærket.. 

Ja dem køber vi som regl også, eller änglemarks. Ved faktisk ikke lige hvorfor vi købte dem denne her gang. De var hvis på tilbud? Tror da fanden

Anmeld

15. januar 2014

VIPpigen

Da vi brugte vådservietter kiggede jeg på dem når de var på bud... Men købte dem aldrig. Jeg syntes de indeholdte alt for mange underlige ting, så jeg holdte mig til budget, eller andre allergi og svanemærkede produkter... Min datter behøver ikke have parfume i måsen

Anmeld

15. januar 2014

lycly

Rikke2404 skriver:

Jeg må indrømme at jeg ikke forstår hvorfor man overhovedet køber produkter til sine børn som ikke er svanemærket eller allergiforbunds mærket.. Det kan nemlig give rigtig ubehagelige allergiske reaktioner

Anmeld

15. januar 2014

Rikke2404

LuLy skriver:

Jeg må indrømme at jeg ikke forstår hvorfor man overhovedet køber produkter til sine børn som ikke er svanemærket eller allergiforbunds mærket.. Det kan nemlig give rigtig ubehagelige allergiske reaktioner

Jeg forstår heller ikke mig selv. Køber ellers ALTID änglemark eller dem fra rema. Det var åbenbart en smutter for mit vedkommende

Anmeld

15. januar 2014

lycly

Rikke2404 skriver:

Jeg forstår heller ikke mig selv. Køber ellers ALTID änglemark eller dem fra rema. Det var åbenbart en smutter for mit vedkommende

Du er sikkert blevet grebet af prisen for gode vådservietter er sgu dyre. Jeg har tit set de der billige men jeg turde simpelthen ikke købe dem.

Anmeld

15. januar 2014

Rikke2404

LuLy skriver:

Du er sikkert blevet grebet af prisen for gode vådservietter er sgu dyre. Jeg har tit set de der billige men jeg turde simpelthen ikke købe dem.

Ja for mener at de var på tilbud. 4 pakker for 30kr.
Plejer at købe et lager når coop butikkerne tit har dem på tilbud til 10kr pr. pakke af änglemarks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.