Sexlivet er dødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger..

Kommer lige med et meget personligt spørgsmål.. Men er jeres sexliv også blevet mindre efter i er startet i behandling? Min lyst er stort set helt væk.. Kan faktisk tage mig selv i at tænke at det er spild af tid...

Hvis nogen kender det vil jeg meget gerne vide hvad i har gjort for at få sexlivet tilbage...

Ano svar tilladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Anonym

Vi starter i behandling i marts, jeg håber da ikke min lyst forsvinder

Her er det omvendt, her er det mandens lyst der er væk, og har den været i nogle år fordi han ikke ka få børn det er sku trist

Så kommer der nogle råd så følger jeg lige med

for at du får lysten igen eller nogle gode råd, jeg har desværre ikke nogle, da jeg er tålmodig og venter på han har lyst

til dig

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi starter i behandling i marts, jeg håber da ikke min lyst forsvinder

Her er det omvendt, her er det mandens lyst der er væk, og har den været i nogle år fordi han ikke ka få børn det er sku trist

Så kommer der nogle råd så følger jeg lige med

for at du får lysten igen eller nogle gode råd, jeg har desværre ikke nogle, da jeg er tålmodig og venter på han har lyst

til dig

Det er heller ikke særligt sjovt.. Min lyst er dalet langsomt de sidste par år.. Men det sidste år er den forsvundet helt 

Vil gerne tilbage til som det var før.. Kan bare ikke se hvordan.. 

Anmeld

14. januar 2014

Anonym

Anonym skriver:

Det er heller ikke særligt sjovt.. Min lyst er dalet langsomt de sidste par år.. Men det sidste år er den forsvundet helt 

Vil gerne tilbage til som det var før.. Kan bare ikke se hvordan.. 

Det ka jeg virkelig godt forstå du gerne vil

Vores begyndte at gå godt efter vi flyttede og fik styr på økonomi og sådan, men så opdagede de en kræft tumor i ham også døde det heeeelt igen og det er bestemt ikke sjovt for nogle af parterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.