kejoh54 skriver:
Det med at skifte er kun når han og min kæreste er i samme rum sammen med deres søn... Så er det hele tiden hende der skal dit og dat og han kører rundt med hende...
Men det virker som om han endelig er kommet på bedre tanker, nu vil han da selv hente og aflevere, og have ham hele weekenden istedet for kun 23 timer fra fredag til lørdag...
Kan bare mærke min kæreste har brug for en pause og det skal hun os have... Vi bor ikke sammen, så hun er alene med sin søn, så derfor syntes jeg da at hun skal have fri hver anden weekend lige som jeg har...
Jeg tror du kæmper en kamp, som ikke er din at kæmpe

Jeg forstår din bekymring for din kæreste, og at du vil hende det aller bedste, men alt dette burde være mellem mor og far.
Jeg mener ikke med dette her, at du ikke burde søge hjælp her inde, men fx når du skriver, at han ikke vil snakke med dig om det - nej det ville jeg dælme heller ikke, hvis en tredje part begyndte at blande sig.
Man kan jo ikke tvinge manden til samvær.
Hvis din kæreste også vil have hver anden weekend fri, som du ønsker for hende, så må hun tage det op med far, og sige fra når det er nødvendigt

Men igen du gør det klart af den bedste mening, og dette her er kun hvad jeg tænker i forhold til de erfaringer jeg har med det.
Anmeld