Hvis nogen kender mig, så respekter lige anonymitet ;-)
Jeg skrev for noget tid siden en tråd omkring hemmeligt bryllup, min kæreste og jeg ville gerne giftes, selvfølgelig mest fordi vi elsker hinanden, men også fordi det har mange økonomiske fordele lige nu.
Vi gider ikke være midtpunkt og valgte at lave et hemmeligt bryllup, vi tog til københavn i en weekend og blev gift på københavns rådhus. Vi havde en SKØN weekend og vi var i tivoli og fik lækker middag sammen om aftenen, bare en fantastisk weekend.
men...
Det var godt nok lige før det ikke var blevet til noget!
Vi skulle giftes om lørdagen, og skulle afsted lørdag morgen, torsdag aften og natten til fredag får jeg det helt AHT. kastede op, havde diarré, hovedpine, feber osv. Fredag spiste jeg INTET og lørdag morgen skulle jeg bare se på mad så kastede jeg op. Så jeg fik noget kvalmestillende af lægen, så jeg i det mindste ikke skulle ligge brak på være bryllupsdag.
Men det stopper ikke der, fredag aften var jeg så pisse heldig at jokke et 10cm langt søn IGENNEM foden! Så det hed lægevagt til stivkrampevac, penicillin og krykker !!
Så weekenden forløb på krykker med kvalme.
MEN det stopper ikke der. . .
Oplevede om aftenen det mest pinlige jeg i hele min tilværelse har været ude for!!
Vi skulle jo ud og spise, jeg havde dagen igennem godt kunnet holde kvalmen væk med pillerne, og havde også fået spist noget. Vi sætter os til bordet og får en forret. Tager én mundfuld og så vender det sig i mig. Jeg styrter op og prikker en tjener på skulderen (selvom han var ved at betjene, tænkte det var bedre end at brække sig midt i restaurenten?!) spørger ham hvor toilettet er og han peger mig i retningen, på vej mod toilettet, kommer den første sending opkast i munden på mig og jeg drejer om et hjørne og ser til min store skræk at der er en lang trappe med, kunne ikke holde det tilbage mere og opkasten står ud af munden på mig, ned af trappen og mig selv, løber ned og sender mere opkast på gulvet uden for toilettet. skynder mig ind på handicaptoilettet og bliver færdig I toilettet...
Der står jeg så.. på min bryllupsdag, på en restaurent i københavn smurt ind i opkast på handicaptoilettet.... 
Tager mit tøj af og HELDIGVIS er min vardigan ikke blevet ramt, så jeg tager den uden på min våde kjole (som HELDIGVIS er sort!) knapper den og går forlegent op til tjeneren og forklarer hvad der er sket, og at jeg er frygtelig ked af det. Han siger at det gør selvfølgelig ikke noget.
Går tilbage til manden og fortæller hvad der er sket. Han siger skit pyt, tager mig under armen og med ud i tivoli (restaurenten lå i tivoli) hvor vi så nytårsfyrværkeri hvorefter vi gik hjem på hotellet.
Han tog det SÅ fantastisk !
Sov i 2 timer og havde det så meget bedre, og vi havde en hyggelig bryllupsnat 
på trods af det hele kan jeg takke min kære mand for en fantastisk weekend og hans måde at tage det på, det var intet mindre end skønt! 
Anmeld