Lykke:) skriver:
Dét håber jeg også, glæder mig allerede SÅ meget
Fantastisk altså! Hvor er det bare godt, at han kan lide det og det udmatter ham godt nok
dejligt at høre, at i har haft så god en oplevelse
Hvad gør du i omklædningsrummet? Altså i forhold til bad og omklædning? Har tit tænkt over hvordan man får det til at fungere. 
Jeg har selv haft de samme tanker og faktisk også frygtet det mange gange.
Men jeg lagde en lille slagplan inde i mit hoved og set virkede.
Først og fremmest være rolig også selvom det kan blive lidt stressende, og hele tiden snakke lidt til ham ligesom jeg gør herhjemme.
Vi kom inerti i omklædningen, tog hans overtøj af. fik pakket de ting ud af tasken som jeg skulle bruge og så lagde jeg ham ud på et håndklæde på gulvet og klædte han helt af. (hvis han ikke kan lide at ligge afklædte så vent til du har taget tøjet af) Thor elsker at ligge bar så mens han lagde og pludre skyndte jeg mig at få tøjet af. Så pakkede jeg mine ting inde i skabet og tog Thor med hen til badeområdet , i min svømmehal har de så stillet en weekendseng op som man kan ligge sine baby i, og der lagde han så lige mens jeg blev vasket og fik badedragt på. da det var gjort tog jeg ham med hen under bruseren, for at få ham vasket grundigt i bleområdet og resten blev bare lige skyllet. så han på et håndklæde at ligge igen og få badebukser på. og ja så ind og svømme.
Da vi kom op blev han igen lige skyllet og så blev han hurtigt tørret og fik ble og body på så han ikke blev kold. så satte jeg ham i autostolen og gik hen for at blive vasket.
ja så blev jeg færdig og så gav jeg ham resten af sit tøj på og så kørte vi hjem , så fik han en flaske og sov 4 timer

Der er dog rigtig mange som gav en flaske lige efter de havde badet, så det må man lige føle efter.
Håber det giver mening og undskyld for fejl og manglende afsnit, er på mobilen
Anmeld