9 dage over , og stadig negativ :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
13 svar
4 synes godt om
14. januar 2014

friis

Hej  

Vi forsøger at blive gravide .

Mens var forventet at komme den 5.-6. januar , men den kom ikke , og vi blev jo meget spændte ..

Spændingen er dog faldet lidt , da jeg nu er 9 dage over tid , og der ikke er snærten er to streger  

Er der andre herinde, der er gået mange dage over forventer mens uden at kunne teste positiv ? Og hvor længe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Sitrani

friis skriver:

Hej  

Mens var forventet at komme den 5.-6. januar , men den kom ikke , og vi blev jo meget spændte ..

Spændingen er dog faldet lidt , da jeg nu er 9 dage over tid , og der ikke er snærten er to streger  

Er der andre herinde, der er gået mange dage over forventer mens uden at kunne teste positiv ? Og hvor længe ?

Står lidt i samme situation... Jeg forventede min mens her i weekenden, og fik også lidt optakt til det, murren i maven osv.  men den er ikke kommet endnu...?! Jeg har så heller ikke talt min cyklus så længe, så er selvfølgelig ikke helt sikker på længden af min cyklus... Men håber da det et fordi at vi er gravide, at vi ikke har fået mens!?

Anmeld

14. januar 2014

isabellasmor

friis skriver:

Hej  

Jeg har hørt om nogle, også herinde, og jeg gik selv sådan og blev ved at holde håbet hvis jeg gik over, men må ærlig indrømme at jeg tror det er ekstremt få kvinder der skal vente så længe på en positiv test, mit gæt vil være at det er din psyke der spiller dig et puds, desværre, men kender ALT til det. Krydser dog alligevel for dig 

Anmeld

14. januar 2014

friis

Sitrani skriver:

Står lidt i samme situation... Jeg forventede min mens her i weekenden, og fik også lidt optakt til det, murren i maven osv.  men den er ikke kommet endnu...?! Jeg har så heller ikke talt min cyklus så længe, så er selvfølgelig ikke helt sikker på længden af min cyklus... Men håber da det et fordi at vi er gravide, at vi ikke har fået mens!?

Jeg har haft murren i underlivet snart to uger .. Har lige været flere debatter igennem - og der er åbenbart flere der først tester positivt i 5-6 uge . Vores håb er der hvertfald endnu , ind til andet er bevist  

Anmeld

14. januar 2014

Sitrani

friis skriver:

Jeg har haft murren i underlivet snart to uger .. Har lige været flere debatter igennem - og der er åbenbart flere der først tester positivt i 5-6 uge . Vores håb er der hvertfald endnu , ind til andet er bevist  

Hehe ja lige præcis.. Håber bare ikke min krop snyder mig... Jeg ku teste positiv i uge 5 sidst, så forstår det ikke.. Men nu må vi se... Hvor længe har vi prøvet? Her er det første forsøg siden jeg fik taget spiral ud

Anmeld

14. januar 2014

friis

Sitrani skriver:

Hehe ja lige præcis.. Håber bare ikke min krop snyder mig... Jeg ku teste positiv i uge 5 sidst, så forstår det ikke.. Men nu må vi se... Hvor længe har vi prøvet? Her er det første forsøg siden jeg fik taget spiral ud

Her er det også første forsøg .. Nej jeg mener da også , så må der da i det mindste komme en mens så man kan prøve forfra . 

Hvis man bare springer en omgang over , så ved jeg ikke med ægløsning ?? 

Anmeld

14. januar 2014

Sitrani

friis skriver:

Her er det også første forsøg .. Nej jeg mener da også , så må der da i det mindste komme en mens så man kan prøve forfra . 

Hvis man bare springer en omgang over , så ved jeg ikke med ægløsning ?? 

nææ.. Ved jeg heller ikke... Er aldrig sket for mig før, og har kun haft almindelig spiral, så intet burde være påvirket af det....

Anmeld

14. januar 2014

friis

Sitrani skriver:

nææ.. Ved jeg heller ikke... Er aldrig sket for mig før, og har kun haft almindelig spiral, så intet burde være påvirket af det....

Så må vi bare håbe ind til der sker andet  

prøver en test i morgen tidlig igen . 

Anmeld

14. januar 2014

Lullaby

friis skriver:

Hej  

Yes, henholdsvis 7-18-21 dage over med mine unger. 

Anmeld

14. januar 2014

friis

Lullaby skriver:

Yes, henholdsvis 7-18-21 dage over med mine unger. 

Nå for den , det giver da lidt håb  

er man evt bare dårlig til at producere hcg hormonet ? Eller hvilken forklaring fik du ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.